……………………………………………..
Nazwa podmiotu realizującego usługę
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI USŁUG PT.
………………………………………………………………………………………….......
W PROGRAMIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ:
Sprawozdanie:
Częściowe ? za okres …………………………………………..
Końcowe ?, zadanie było realizowane w terminie od……………..do………………,
zostało określone umową/porozumieniem dot. realizacji usług nr …………………., zawartą w dniu………………….
pomiędzy ……………………………………………………………………………….
a ………………………………………………………………………………………………
Data złożenia sprawozdania: .................................................
Część I. Sprawozdanie merytoryczne
Opis zrealizowanego zadania (zgodnie z planowanymi działaniami określonymi w ofercie technicznej – część II pkt. 4):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Informacje o osobach objętych usługą (liczba i charakterystyka ze względu na istotne dla realizacji, usługi cechy – odnieść się do oferty technicznej, część II pkt. 2):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Rezultaty realizacji zadania (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej –część II pkt. 5):
................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
Czy wystąpiły odstępstwa od planowanych rezultatów? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak był prowadzony monitoring usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 6)
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak była prowadzona promocja usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 7)
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Jak zostanie zapewniona trwałość usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 8 – dotyczy jedynie sprawozdania końcowego)
................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
Część II. Sprawozdanie finansowe
Całkowity koszt (w zł)
w tym:
- finansowany ze środków PPWOW, na podstawie ww. umowy (w zł)
- finansowany z innych środków (w zł)
Czy przy realizacji usługi wystąpił wkład niefinansowy? Jeżeli tak to proszę krótko opisać:
a. Praca Wolontariuszy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
b. Wkład rzeczowy (np. pomieszczenia, materiały, urządzenia)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
A. Obliczenie należności | |||
|
Rozliczenie kosztów jednostkowych |
Planowana ilość jednostek |
Ilość zrealizowanych jednostek w bieżącym okresie |
Ilość zrealizowanych jednostek narastająco |
|
Wyliczenie ilości jednostek usług |
|
|
|
|
Koszt jednostkowy * ilość jednostek |
|
|
|
B. Rozliczenie Zaliczki:
|
Wartość otrzymanych zaliczek z gminy (w zł): |
|
|
Wartość rozliczonych zaliczek (w zł): |
|
|
Pozostało do rozliczenia (w zł): |
|
|
Kwota zaliczki do potrącenia w bieżącym okresie: |
|
C. Do zapłacenia po potrąceniu zaliczki: ……………….zł
(słownie: ………………………………………………………….…………. )
Czy w realizacji budżetu wystąpiły odstępstwa od oferty i umowy? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
| Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
| Data utworzenia: | (brak danych) |
| Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
| Data wprowadzenia: | 2008-05-28 14:58:41 |
| Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
| Data publikacji: | 2008-05-28 15:02:47 |
| Ostatnia zmiana: | 2008-05-28 15:02:58 |
| Ilość wyświetleń: | 870 |