Zamknij okno Drukuj dokument

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZADUSZNIKACH ORAZ PRZY SZKOLE POPDSTAWOWEJ W CZARNEM W RAMACH PROGRAMU -RADOSNA SZKOŁA

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 195753-2010 z dnia 2010-07-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wielgie
1. Zakres robót obejmuje: - -roboty demontażowe - roboty przygotowawcze, - chodnik, - podbudowa pod nawierzchnie i obramowania, - montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, - nawierzchnie bezpieczne placu zabaw, - szata...
Termin składania ofert: 2010-08-06

Numer ogłoszenia: 200793 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 195753 - 2010 data 22.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax. 054 2897795.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 

 

Wielgie: MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZADUSZNIKACH ORAZ PRZY SZKOLE POPDSTAWOWEJ W CZARNEM W RAMACH PROGRAMU -RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 195753 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, faks 054 2897795.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZADUSZNIKACH ORAZ PRZY SZKOLE POPDSTAWOWEJ W CZARNEM W RAMACH PROGRAMU -RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: - -roboty demontażowe - roboty przygotowawcze, - chodnik, - podbudowa pod nawierzchnie i obramowania, - montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, - nawierzchnie bezpieczne placu zabaw, - szata roślinna. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wizualizacji proponowanych przez siebie urządzeń stanowiących wyposażenie zagospodarowywanych placów zabaw oraz fotografii każdego urządzenia zabawowego , regulaminu placu zabaw oraz tablicy reklamowej wg wzoru MEN . 3. Wszystkie zaproponowane urządzenia stanowiące wyposażenie zagospodarowywanego placu zabaw powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta oraz spełniac wymogi okreslone w Rozporzadzeniu Rady Ministrów z dnia 07 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzacych w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki,wychowania i opieki w klasach I-II szkół podstawowych i ogólnokształcacych szkół muzycznych I stopnia zawartego w Dz.U.Nr 110,poz 915 . Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 7 - 11 do SIWZ (przekroje, projekty, kosztorysy, specyfikacje techniczne, wytyczne MEN). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http:// www.bip.wielgie.pl oraz do wglądu w Urzędzie Gminy Wielgie , ul. Starowiejska 8 pok. Nr 13 telefon: (54) 289 73 80 wew. 24 , w godzinach od 8:00 do 15:00. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dokonali oględzin, wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji projektu) i w ich okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wg załącznika do SIWZ (oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia). 6. Rodzaj wynagrodzenia - Ryczałtowe: W tym przypadku jest to taka forma wynagrodzenia, w której za zlecone roboty płacimy określoną kwotę, mając na uwadze, iż wynikiem realizacji prac jest jej efekt bez względu na ilość i rodzaj wykonanych czynności czy robót. Wykonawca, zgodnie z art. 632 § 1 kodeksu cywilnego, nie może żądać podwyższenia wartości ryczałtu nawet w sytuacji, gdy w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac. W ramach zamówienia należy wykonać zakres rzeczowy robót wymieniony w dokumentacji technicznej i ST. Zakres rzeczowy obejmuje: roboty budowlane - zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz pomocniczo kosztorysem obmiarowym, Uwaga: W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiarami a dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany do zweryfikowania przedmiarów i uwzględnienia tego w ofercie w celu umożliwienia wykonania umowy zgodnie z celem , któremu ma służyć . Jeżeli w dokumentacji technicznej, ST lub kosztorysie znajdują się konkretne nazwy produktów , materiałów lub urządzeń to w tym przypadku dopisuje się po myślniku lub równoważne zgodne z PN zharmonizowaną z UE . Do Wykonawcy należy również: powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, itp. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.33.40-4, 45.23.32.53-7, 45.11.27.23-9, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane w kwocie 2000,00 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Spełnienie tego warunku to opłacona polisa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika do SIWZ. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika do SIWZ. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 6 i 6a do SIWZ. Wizualizacje proponowanych przez siebie urządzeń stanowiących wyposażenie zagospodarowywanego placu zabaw oraz fotografie każdego urządzenia zabawowego oraz regulaminu placu zabaw. Certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta proponowanych urządzeń i nawierzchni .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a.wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy uzasadniona bezpieczeństwem ludzi i mienia, ochroną środowiska, itp., za zgodą autora dokumentacji projektowej, a w konsekwencji wprowadzenie robót zamiennych, b.zmiana podatku od towarów i usług VAT, c.konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: 1.wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, 2.wystąpienia robót dodatkowych, 3.przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji i inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., 4.działania siły wyższej, 5.wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, 6.zmiana warunków finansowania zamówienia, 7.zmiana na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ewentualnie inspektora nadzoru , Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie inspektor nadzoru i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8 87-603 Wielgie pok. nr 13 piętro Urzędu Gminy Wielgie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8 87-603 Wielgie pok. nr 1 parter kasa Urzedu Gminy Wielgie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przy udziale środków pochodzących z budżetu państwa w wysokości do 50 %, na podstawie Uchwały Nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 07.07.2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009 - 2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła, oraz środków zagwarantowanych w budżecie Gminy Wielgie w wys 50% zadania ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki

BZP ogłoszenie ocx (21.5kB)    
ofertowy Plac zabaw SP Czarne (46.8kB)    
Ofertowy plac zabaw SP Zaduszniki (45.9kB)    
Projekt SP Czarne poprawione (841.1kB)    
Projekt SP Zaduszniki poprawione (840.2kB)    
Rozporządzenie Dz (71.8kB)    
Rys. 2 Czarne (653.9kB)    
RYS.1 CZARNE (650.8kB)    
RYS 1 ZADUSZNIKI (649.9kB)    
Rys 2 Zaduszniki (1MB)    
RYS 3 Czarne (158.4kB)    
RYS 3 Zaduszniki (157.3kB)    
SIWZ place zabaw RADOSNA SZKOŁA W ZADUSZNIKACH I CZARNEM (173.2kB)    
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Czarne poprawione (343.1kB)    
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Zaduszniki poprawione (343.8kB)    
wzór tablicy (21.9kB)    
Zmiana siwz oraz wyjąśnienia do gołoszenia (67.4kB)    
BZP Ogłoszenie prawidłowe (116.3kB)    
Odpowiedz na zapytanie (95.9kB)    
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (24.8kB)    

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2010-07-22 13:31:06
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2010-07-22 13:34:02
Ostatnia zmiana:2010-08-09 15:09:57
Ilość wyświetleń:1189