Wielgie: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zadusznikach
Numer ogłoszenia: 116464 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2897380, faks 54 2897795.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zadusznikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej 2. Montaż okien drewnianych z drewna klejonego, dwuszybowego, jednoramowych, kolor biały, o parametrach minimalnych zestaw szybowy z termofloatem 4/16/4, U 1,0W/m2K, izolacja akustyczna > 32dB, okaplik termoizolacyjny + listwa przyszybowa 3. Montaż drzwi drewnianych zewnętrznych z drewna klejonego W ramach, listwach i szprosach zastosować frezy jak w istniejącej stolarce. Zastosować powłoki ochronne głęboko penetrujące, pozwalające dewnu oddychać oraz znacząco przedłużyć trwałość. Obróbka ościeży wewnętrznych - wykonanie pasów tynków, dwukrotne pomalowanie farbą emulsyjną zmywalną. Powierzchnia okien z szybami antywłamaniowymi - 11,50 m2 Powierzchnia okien z szybami zwykłymi - 97,99 m2 Powierzchnia drzwi - 10,67 m2 Powierzchnia ościeży - 105,00 m 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie :cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom - kosztorysu ofertowego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
okna-z 001 (1.9MB) | ||
okna-z 002 (2MB) | ||
okna-z 003 (1.9MB) | ||
okna-z 004 (2MB) | ||
okna-z 005 (1.9MB) | ||
okna-z 006 (1.9MB) | ||
okna-z 007 (2MB) | ||
okna-z 008 (1.9MB) | ||
okna-z 009 (1.9MB) | ||
okna-z 010 (1.9MB) | ||
okna-z 011 (1.9MB) | ||
okna-z 012 (1.9MB) | ||
okna-z 013 (1.9MB) | ||
okna-z 014 (1.9MB) | ||
Ogłoszenie BZP (21kB) | ||
okna-z 015 (1.9MB) | ||
Projekt (1.5MB) | ||
zaduszniki 001 (1.4MB) | ||
Przedmiar (961.7kB) | ||
zaduszniki 002 (905.5kB) | ||
SIWZ okna (279.6kB) | ||
zaduszniki 003 (2.3MB) | ||
Specyfikacja Techniczna Zaduszniki (61.3kB) | ||
Odpowiedzi na pytania (63.8kB) | ||
zaduszniki 004 (1.6MB) | ||
Zawiadomienie o wyborze oferty (1.2MB) | ||
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (16.5kB) |
Źródło informacji: | Krzysztof Głowiński |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Głowiński |
Data wprowadzenia: | 2012-04-13 09:11:02 |
Opublikował: | Krzysztof Głowiński |
Data publikacji: | 2012-04-13 11:04:26 |
Ostatnia zmiana: | 2012-06-13 08:53:29 |
Ilość wyświetleń: | 1369 |