P R O T O K O Ł nr 15/6/12
z odbytego posiedzenia komisji rolnej
i rozwoju gospodarczego
w dniu 03 sierpnia 2012 roku.
W posiedzeniu uczestniczyli:
1. Benedykt Słomski - Przewodniczący komisji rolnej
2. Franciszek Jankowski - - „ -,
3. Adam Rejmer - - „ -,
4. Mariusz Przybyszewski - - „ - ,
5. Radosław Ziółkowski - - „ -.
Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji rolnej Pan Benedykt Słomski.
Przedstawił następujący porządek posiedzenia :
1. Analiza projektów uchwał na XXI sesję RG
2. Sprawy różne.
Przedstawiony porządek posiedzenia komisja przyjęła bez uwag.
Ad. 1
Członkowie komisji dokonali analizy przygotowanych projektów uchwał na XXI sesję Rady Gminy, które omówił Wójt i Skarbnik Gminy w sprawach :
a/ zmieniająca uchwałę Nr XV/101/11 Rady Gminy Wielgie z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie budżetu gminy na 2012 rok,
b/ zmieniająca uchwałę Nr XV/100/11 Rady Gminy Wielgie z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wielgie na lata 2012 – 2020,
c/zaciągnięcia pożyczki na zadanie inwestycyjne pod nazwą „ Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy budynku socjalnym w m.Płonczyn” ,
d/zwołania zebrań wiejskich,
e/zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Czarne na lata 2012-2018,
- 2 -
f/ zaciągnięcia pożyczki na dofinansowanie realizacji zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
g/zaciągnięcia pożyczki na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,
h/wieloletniego programu gospodarowania mieszkalnym zasobem Gminy Wielgie na lata 2011-2015,
i/ bonifikaty przy sprzedaży lokali mieszkalnych z zasobów komunalnych,
j/ustanowienia odpłatnej służebności przesyłu.
Przygotowane projekty uchwał komisja zaopiniowała pozytywnie celem przedstawienia na sesji.
Ad. 2
W sprawach różnych Radni dyskutowali na temat prac wykonywanych w miejscowym parku zwracając szczególną uwagę na niewłaściwie prowadzoną wycinkę drzew.
Wójt wyjaśnił, że prowadzone prace wykonywane były zgodnie z dokumentacją przetargową.
Wójt prosił o zgłaszanie kandydatów na Rolnika Gminy jak i na Starostów dożynek, które odbędą się 26 sierpnia 2012 roku w Teodorowie.
Przekazał również aktualną informację w zakresie prowadzonych prac i inwestycji na terenie gminy.
Na tym zakończono posiedzenie komisji.
Protokołowała : Przewodniczący komisji:
Grażyna Wyszyńska Benedykt Słomski
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2012-10-10 11:05:21 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2012-10-10 11:05:49 |
Ostatnia zmiana: | 2012-10-10 11:05:50 |
Ilość wyświetleń: | 583 |