WÓJTA GMINY WIELGIE
z dnia 27 maja 2013 r.
w sprawie określenia harmonogramu przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz wzorów spisów zdawczo - odbiorczych, oraz innych środków ewidencyjnych archiwum
Na postawie § 63 ust.1 Instrukcji kancelaryjnej oraz § 10 ust. 2 Instrukcji archiwalnej wprowadzonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zmian.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Określa się harmonogram przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Określa się wzory środków ewidencyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 42/2013
Wójta Gminy Wielgie
z dnia 27 maja 2013 r.
HARMONOGRAM PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW D O ARCHIWUM
ZAKŁADOWEGO
Zgodnie z § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej teczki przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie dwóch lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku ich zakończenia. W związku z wejściem w życie Instrukcji kancelaryjnej z mocą obowiązywania od 01.01.2011 r. oraz zaleceniami pokontrolnymi wydanymi przez Archiwum Państwowe w Toruniu pismem OAZ.421.1.2013 dokumentacja będzie przejmowana następująco:
- w 2013 r. do dnia 30.09.2013r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2010 r. i wcześniej;
- w 2014 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2011 r.;
- w 2015 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2012 r.;
- w 2016 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2013 r. itd.
Natomiast w latach kolejnych harmonogram przyjęć dokumentacji przedstawia się następująco:
kierownik Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja działalności gospodarczej - styczeń,
st. ds. ewidencji ludności – luty,
st. ds. samorządowych, kadr i obsługi Rady Gminy – marzec,
st. Informatyk, sekretarka – marzec,
księgowość budżetowa, kasa – kwiecień,
księgowość podatkowa – maj,
st. ds. funduszy europejskich oraz płac – czerwiec,
st. ds inwestycji - Koordynator zespołu ds. programów i projektów – lipiec,
st. ds. komunalnych i OC – sierpień,
st. ds. ochrony środowiska i rolnictwa – wrzesień,
st. ds. planowania przestrzennego i dróg – wrzesień,
st. ds. gospodarki odpadami – październik,
kierownik referatu rozwoju gminy – październik,
Sekretarz Gminy – październik.
Przekazywana dokumentacja musi być przygotowana i uporządkowana zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej, w przeciwnym wypadku archiwista zakładowy odmówi jej przejęcia.
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 42/2013
Wójta Gminy Wielgie
z dnia 27 maja 2013 r.
WZORY ŚRODKÓW EWIDENCYJNYCH ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
Wzór Nr 1
spis zdawczo - odbiorczych dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego
...................................................................
(Nazwa zakładu pracy i komórki organizacyjnej) Spis zdawczo – odbiorczy akt nr ..............
Lp. |
Znak teczki |
Tytuł teczki lub tomu |
Daty skrajne od - do |
Kat. arch. |
Liczba teczek |
Miejsce przechowywania akt w składnicy |
Data zniszczenia lub przekazania |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przekazujący: Przyjmujący:
/imię i nazwisko kierownika jednostki organizacyjnej/ /imię i nazwisko archiwisty/
Spis sporządził:
Wzór Nr 2
(nazwa zakładu pracy)
Nr spisu |
Data przejęcia akt |
Nazwa komórki przekazującej akta |
Liczba |
Uwagi | |
poz. spisu |
teczek | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wzór Nr 3
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI PRZECHOWYWANEJ W ARCHIWUM
/miejscowość, i data/
/imię i nazwisko wnioskującego/ nazwa i adres instytucji
Wnoszę o udostępnienie dokumentacji będącej w posiadaniu archiwum zakładowego tut. Urzędu wytworzonej przez..................................................................................................
/nazwa komórki organizacyjnej, która dokumentacje wytworzyła/
z lat: poprzez:...............................................................................................................................
/proszę podać sposób udostępnienia; wypożyczenie na stanowisko pracy; skorzystanie na miejscu; wypożyczenie przez Sądy bądź też inne uprawnione organy /
w celu:.........................................................................................................................................
UZASADNIENIE:..............................................................................................................................................................................................................................................................................
/proszę podać tylko w przypadku wypożyczenia przez osoby z poza urzędu/
......................................................................
/imię, nazwisko i podpis wypożyczającego/
Niniejszym wyrażam/nie wyrażam zgody na udostępnienie w/w dokumentacji.
...............................................................
/ data i podpis wójta lub osoby upoważnionej /kierownika komórki organizacyjnej/ sekretarza gminy*
* - niepotrzebne skreślić;
** - niepotrzebne skreślić: w przypadku pracownika gminy zgodę wyraża kierownik komórki organizacyjnej, która dokumentacje wytworzyła, bądź też sekretarz gminy natomiast w przypadku osób lub instytucji spoza urzędu niezbędna jest zgoda wójta bądź też osoby przez niego upoważnionej.
................................. .................................................
/podpis archiwisty/ /podpis osoby przejmującej dokumentację/
Wzór Nr 4
/Nazwa zakładu pracy/
SPIS DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ (AKTOWEJ) WYTYPOWANEJ DO BRAKOWANIA
Lp. |
Nr i lp. spisu |
Symbol |
Tytuł teczki |
Daty |
Liczba |
Uwagi |
|
zdawczo - |
z |
|
skrajne |
tomów |
|
|
odbiorczego |
wykazu |
|
od - do |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
Zakończono na poz. |
|
Razem: |
teczek: |
........................................................................................................................................................
/miejsce na opinię kierownika komórki organizacyjnej .
Zarządzenie Nr 42-2013 (123.6kB) | ||
Zarządzenie Nr 42-2013 (25.9kB) |
Źródło informacji: | Krzysztof Kalka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2013-07-03 10:36:31 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2013-07-03 10:41:10 |
Ostatnia zmiana: | 2013-07-03 10:41:24 |
Ilość wyświetleń: | 760 |