Zamknij okno Drukuj dokument

PROTOKOŁ Nr 3/3/2015 z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej w dniu 24 września 2015 roku.

 

PROTOKOŁ Nr 3/3/2015

z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej

w dniu 24 września 2015 roku.



W posiedzeniu uczestniczyli :


1. Paulina Trokowska - Przewodnicząca komisji,

2. Kazimierz Godlewski - - „ -,

3. Krystyna Brzozowska - - „ -,

4. Ludwik Bieńkowski - - „ -.


oraz Dyrektorzy szkół, Skarbnik i Sekretarz Gminy.

Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.


Przedstawił następujący porządek posiedzenia:


1. Kontrola działalności szkół podstawowych i gimnazjum w zakresie wydatków rzeczowych oraz analiza regulaminów organizacyjnych szkół i Urzędu Gminy.

2. Analiza pozyskiwania i wykorzystywania środków pozabudżetowych.

3. Sprawy różne.

Przedstawiony porządek posiedzenia komisja przyjęła jednogłośnie.


Ad. 1



Komisja dokonała analizy wydatków rzeczowych poszczególnych szkól na terenie gminy. Na zapytania wyjaśnień udzielali Dyrektorzy szkół.

Następnie komisja zapoznała się z arkuszami organizacyjnymi poszczególnych szkół i regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy.

Wyjaśnień udzielali Dyrektorzy szkół i Sekretarz Gminy.


Ad.2


Komisja zapoznała się z informacją dotyczącą pozyskiwania i wydatkowania środków pozabudżetowych. Wyjaśnień na zapytania udzielał Skarbnik Gminy.

Do przedstawionej informacji uwag nie zgłoszono.




- 2 -


Ad.3


W sprawach różnych członkowie komisji zapoznali się z regulaminem Zakładowego Funduszu Socjalnego Szkół.

Uwag nie zgłoszono.


Komisja po omówieniu wszystkich zagadnień ustaliła następujące wnioski:


Dyrektor SP Czarne


  1. Brak pieniędzy na wynagrodzenia.

  2. Budowa nowego placu zabaw i demontaż starego.

  3. Wymiana parapetów zewnętrznych przy sali gimnastycznej.

  4. Elewacja starej części szkoły.

  5. Powstanie stanowiska: pracownik sekretariatu na 1 etatu.

  6. Zwiększenie liczby godzin bibliotecznych (z 1h do 2h).


Dyrektor SP Zaduszniki


  1. Brak pieniędzy na wynagrodzenia.

  2. Brak pieniędzy na dostosowanie pracowni komputerowej.

  3. Budowa nowego placu zabaw.

  4. Wymiana schodów tarasowych.

  5. Naprawa chodnika prowadzącego do sklepiku.

  6. Powstanie stanowiska: pracownik sekretariatu na 1 etatu.

  7. Zwiększenie liczby godzin bibliotecznych (z 1h do 2h).


Dyrektor ZPO Wielgie:


  1. Brak pieniędzy na wynagrodzenia.

  2. Zmiana ogrzewania zaplecza orlika.

  3. Wymiana oświetlenia w szkole (lampy jarzeniowe).

  4. Wymiana kaloryferów.

  5. Remont łazienek w przedszkolu.

  6. Wymiana podłogi na stołówce.

  7. Wymiana nawierzchni na placach rekreacyjnych i wejść do szkoły.

  8. Zwiększenie liczby godzin bibliotecznych (z 5h do 10h).





- 3 -


Protokołowała : Grażyna Wyszyńska

Wójt Gminy Wielgie

Tadeusz Wiewiórski

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2015-10-06 12:06:30
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2015-10-06 12:07:19
Ostatnia zmiana:2015-10-06 12:07:31
Ilość wyświetleń:247