Zamknij okno Drukuj dokument

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - czyli jak załatwić sprawę przez internet.

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

 URZĘDU GMINY WIELGIE

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatniego konta użytkownika na platformie 

Do pracy z platformą eUrząd wymagane jest posiadanie Weryfikatora e-dokumentów, którego instalacyjna wersja dostepna jest pod adresem http://esp.coig.pl/download/uposetup.exe

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu

Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.

Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu: poniedziałek-piątek: 7:30 - 15:30 do Sekretariatu Urzędu Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8.

- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0 lub 3.0 
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePuap.

Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC,DOCX, RTF, ODT 
- XLS
- CSV
- TXT
- TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.


Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2016-04-05 13:47:25
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2016-04-05 13:51:47
Ostatnia zmiana:2016-04-05 13:51:48
Ilość wyświetleń:472