Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Elektroniczna Skrzynka Podawcza - czyli jak załatwić sprawę przez internet.

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

 URZĘDU GMINY WIELGIE

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatniego konta użytkownika na platformie 

  • ePUAP  - http://epuap.gov.pl 

    preferowaną formą  kontaktu elektronicznego z Urzędem Gminy Wielgie jest kontakt poprzez dedykowaną skrzynkę podawcza na platformie  e-Urząd  pod adresm  www.eurzad.mojregion.info, która stanowi tzw. „pojedynczy punkt kontaktowy" dla klientów (interesantów) jednostek samorządu terytorialnego województwa kujawsko pomorskieko, pełniąc w powiązaniu z platformą ePUAP rolę systemu Elektronicznej Obsługi Obywatela (EOO). Szczegóły i pomoc odnośnie systemu znajdują się pod adresem  znajduącym się pod adresm http://eurzad.mojregion.info/pomoc_eurzad/index.php

    W ramach systemu e-Urząd  interesant ma możliwość m.in.:
  • Przeglądania katalogu usług poszczególnych partnerów  projektu, w szczególności Gminy Wielgie

  • Utworzenia wniosku na podstawie przygotowanych wzorów formularzy elektronicznych, (np. Pismo ogólne do urzędu)

  • Podpisania wniosku za pomocą mechanizmów podpisu kwalifikowanego i niekwalifikowanego RCCiA lub profilu zaufanego ePUAP,

  • Przekazania wniosku do systemu EOD Urzędu Gminy Wielgie ,

  • Odebrania Urzędowego Poświadczenia Odbioru wygenerowanego w kontekście złożonego wniosku przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą,

  • Odebrania pisma kierowanego do interesanta z systemu EOD urzędu gminy ,

  • Przeglądania należności wynikających z realizacji złożonego wniosku lub w kontekście otrzymanej decyzji,

Do pracy z platformą eUrząd wymagane jest posiadanie Weryfikatora e-dokumentów, którego instalacyjna wersja dostepna jest pod adresem http://esp.coig.pl/download/uposetup.exe

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu

Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.

Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu: poniedziałek-piątek: 7:30 - 15:30 do Sekretariatu Urzędu Gminy w Wielgiem ul. Starowiejska 8.

- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0 lub 3.0 
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePuap.

Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC,DOCX, RTF, ODT 
- XLS
- CSV
- TXT
- TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.


Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2016-04-05 13:47:25
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2016-04-05 13:51:47
Ostatnia zmiana:2016-04-05 13:51:48
Ilość wyświetleń:474

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij