Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie na wykonanie usług zimowego utrzymania dróg kategorii gminnej na terenie Gminy Wielgie

 

Gmina Wielgie : Wykonanie usług zimowego utrzymania dróg
kategorii gminnej na terenie Gminy Wielgie


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Do 14 000 EURO



Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, 87-603 Wielgie ul. Starowiejska 8 woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 289-73-80 .


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług zimowego odśnieżania dróg kategorii gminnej na terenie Gminy Wielgie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych I i II kategorii odsnieżania na terenie Gminy Wielgie , długości 103 km . Pozostałe drogi kategorii gminnej oraz drogi wewnętrzne podlegają interwencyjnemu zimowemu utrzymaniu, zawsze na zlecenie zamawiającego. Wykaz dróg wg kolejności zimowego utrzymania oraz dróg wytypowanych do interwencyjnego utrzymania jest zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.W zakres zamówienia wchodzi:
b)odśnieżanie jezdni,
Szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi;
Szerokość odśnieżania 1-go roboczego pasa jezdni jednym pługiem nie może być

większa od 2,5 m, co w przypadku pługów pracujących w zespole daje wielokrotność szerokości odśnieżanego pasa jezdni. Prędkość pojazdu przy odśnieżaniu - 15 km/h.W okresie występowania zwiększonych opadów śniegu należy mechanicznie oczyszczać obsługiwane drogi, łącznie z wywozem śniegu, który może odbyć się tylko na wyłączne polecenie zamawiającego.
Ustala się terminy usuwania skutków występującego zjawiska od chwili jego ustalenia:
- 2-godzinny - dla dróg I kolejności zimowego utrzymania tj. trasa dowozu dzieci szkolnych
- 3-godzinny - dla dróg II kolejności zimowego utrzymania tj. pozostałe drogi gminne ,
Dyżur dyspozycyjny polega na utrzymaniu środków transportowych, sprzętu i osób w stanie gotowości umożliwiającej wykonanie zadań mających na celu usuwanie skutków opadów i gołoledzi występujących na drogach objętych zimowym utrzymaniem. Stanowisko dyspozytorskie musi być zaopatrzone w bezpośrednią łączność telefoniczną oraz łączność bezprzewodową ze swoimi jednostkami pracującymi w terenie.O wprowadzeniu dyżuru i liczby jednostek sprzętu dyżurującego, w porozumieniu z Wykonawcą - decyduje Zamawiający. W okresie ustabilizowanych warunków atmosferycznych, niewymagających prowadzenia usług zimowego utrzymania, Zamawiający może ograniczyć liczbę godzin dyżurowania. Zamawiający może zwiększyć ilość jednostek dyżurujących w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków pogodowych. Ograniczenie godzin dyżurowania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku dbałości o stałe zapewnienie przejezdności dróg w ramach powierzonych mu zadań i bezwzględnego reagowania na zmianę warunków pogodowych.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, .


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: nie wymagane




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy :
    1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg,
    3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
    Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
    2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje, opinie, listy polecające) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
    4. Oświadczenie Wykonawcy informujące Zamawiającego czy zamierza wykonanie części zamówienia powierzyć podwykonawcom; jeżeli tak - należy wymienić nazwę i adres podwykonawcy.
    5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto za 1 godz. pracy. Zamawiający wybierze spośród

ważnych ofert , ofertę , która będzie zawierała najniższą cenę.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie, 87603 Wielgie, ul.Starowiejska 8, Pok. Nr 12 A.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Wielgie , 87-603 Wielgie , Kasa Urzędu Gminy .



Oferty należy składać do dnia .26.11. 2007 roku do godz. .10:15 w Urzędzie Gminy w Wielgiem w Kasie Urzędu, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po terminie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11. 2007 roku o godz 10;15 w pokoju Nr 19 Urzędu Gminy Wielgie.




IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





Wójt Gminy Wielgie

mgr Tadeusz Wiewiórski

Załączniki

SIWZ na odśnieżanie w 2007 roku (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2007-11-15 15:13:12
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2007-11-15 15:14:11
Ostatnia zmiana:2007-11-15 15:14:14
Ilość wyświetleń:965

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij