Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu usługi na Administrowanie ,bieżące utrzymanie, eksploatację gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wielgie.

 

Wielgie: Administrowanie, bieżące utrzymania, eksploatację gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wielgie
Numer ogłoszenia: 244774 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax 054 2897795.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie, bieżące utrzymania, eksploatację gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wielgie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie , Administrowania, bieżącego utrzymania, eksploatację gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie gminy Wielgie. Informacje ogólne Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Sieć wodociągowa : łączna długość 168,2 km 2. Przyłącza wodociągowe: łączna długość przyłączy 55,4 km , łączna ilość odbiorców sztuk 1235 Na przyłączach zamontowane są liczniki wody. 3. Sieć kanalizacyjna: łączna długość 6,4 km sieci głównej 4.Przyłącza kanalizacyjne 2,9 km , łączna ilość odbiorców 294 szt. 4. Obowiązująca obecnie cena wody dla odbiorców wynosi 1,34 zł netto + należny podatek VAT 7% za 1 m3.. Obowiązująca obecnie cena odprowadzania ścieków dla odbiorców wynosi 1,60 zł netto + należny podatek VAT 7% za 1 m3. 5. Średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę wynosi około 900 m3 . 6.Średnia ilość ścieków do oczyszczenia 220m3 7. Pobór wody dla sieci wodociągowej jest z 4 studni głębinowych zlokalizowanych w miejscowościach Czarne , Orłowo . 8. Na sieci wodociągowej zamontowane są hydranty przeciw pożarowe, z których pobór wody nie jest opomiarowany. 9. Wykonawca odpowiadać będzie za użytkowanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do liczników wodomierzowych włącznie. Do zadań Wykonawcy należeć będzie : 1. Dostarczanie wody i odprowadzenie ścieków odbiorcom z terenu Gminy Wielgie na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tekst jednolity z 2006 roku Dz.U. Nr 123, poz. 858 wraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z Regulaminem zatwierdzonym przez Radę Gminy w Wielgiem . 2. Dokonywanie okresowych badań bakteriologicznych próbek wody pobieranych z eksploatowanej sieci wodociągowej przez wyspecjalizowane laboratorium i przedstawianie wyników Państwowemu Powiatowemu Inspektoratowi Sanitarnemu i ponoszenie opłat z tym związanych ,oraz dokonywanie okresowych badan ścieków surowych i oczyszczonych z oczyszczalni przez wyspecjalizowane laboratorium i przedstawianie wyników WIOŚ, i ponoszenie opłat z tym związanych.. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach badań i kontroli jakości wody i ścieków . 3. Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej wraz z urządzeniami na terenie Gminy Wielgie , a w szczególności: a. ujęcia wody w miejscowościach Orłowo i Czarne, b.stacji uzdatniania wody w miejscowościach Orłowo i Czarne c. oczyszczalni ścieków w miejscowości Wielgie , d. bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych sieci, ujęć, hydroforni), e. bezpośredniej obsługi urządzeń wodociągowych sieci głównej oraz przyłączy , f. bezpośredniej obsługi urządzeń kanalizacyjnych (sieci, przepompowni , oczyszczalni , g. usuwania wszelkich awarii - łącznie z wymianą zużytych części i elementów, h. likwidacji zastoin poprzez cykliczne płukanie sieci wodociągowych, i .utrzymania urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oraz dostarczanie odbiorcom dobrej jakości wody - dopuszczonej do spożycia przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny, j) dokonywania okresowych przeglądów urządzeń elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową, k) ponoszenia opłat za energię elektryczną pobraną przez urządzenie do poboru wody, uzdatniania i tłoczenia oraz oczyszczania ścieków itp., l. utrzymanie w pełnej sprawności wszystkich urządzeń . ł.utrzymywanie należytej czystości w hydroforniach , oczyszczalni ,działkach na których usytuowane są obiekty wraz z systematycznym koszeniem trawy i czyszczeniem zbiorników wód popłucznych i wód oczyszczonych . m. dokonywanie przeglądów przekazanych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonywanie wpisów w książki obiektów budowlanych n.szczegółowy wykaz budynków, urządzeń będzie wykazany jako załącznik do umowy sporządzony w formie protokołu przekaznia . 4. Administrowanie, obsługa formalno - prawna gospodarki wodnej, i ściekowej w tym: a. zawieranie umów na dostawę wody pitnej i odprowadzanie ścieków z mieszkańcami gminy w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, b. wydawanie opinii do warunków technicznych, c.prowadzenie ewidencji wyposażenia w poszczególnych hydroforniach i przepompowniach i oczyszczalni , d.pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki na zasadach przewidzianych w umowach i w wysokości określonej w uchwale Rady Gminy Wielgie, e. pokrywanie kosztów ubezpieczenia budynków i urządzeń związanych z administrowaną siecią . f.ponoszenie opłaty za korzystanie ze środowiska do Urzędu Marszałkowskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

<!--[if !supportLists]-->·                  <!--[endif]-->Informacja na temat wadium: nie wymagane.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

<!--[if !supportLists]-->·                  <!--[endif]-->Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

<!--[if !supportLists]-->·                  <!--[endif]-->Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia lub dokumenty. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; w tym wypadku zezwolenie lub promesę zezwolenia na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, wydaną przez Wójta Gminy Wielgie - zasady udzielania promesy zawiera zał. nr 6 3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. potwierdzających wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat 2005-2007 przynajmniej dwóch usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające,że usługi te zostały zrealizowane należycie, np. referencje 2.dysponować odpowiednim sprzętem - W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ . 3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca musi: a. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min 250 000 złotych. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4 ppkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 4 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej. 6.Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy- załącznik Nr 2. 8. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 9. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem - w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 - 3 muszą udokumentować wspólnie; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 10. Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub oświadczeń wymaganych SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt-u 11 niniejszego rozdziału. 11. Zamawiający wezwie, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzedu Gminy Wielgie ul .Starowiejska 8 pok. nr 12A lub BIP ug Wielgie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 09:30, miejsce: KASA URZEDU GMINY WIELGIE UL. STAROWIEJSKA 8 87-603 WIELGIE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Specyfikacja Istotnych Wrunków Zamówienia (285.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2007-12-10 11:43:11
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2007-12-10 11:49:26
Ostatnia zmiana:2007-12-10 11:49:15
Ilość wyświetleń:945

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij