Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane, Budowa sieci wodociągowej we wsi Bałdowo gm Wielgie

 

Wielgie: Budowa sieci wodociągowej we wsi Bałdowo gm Wielgie

Numer ogłoszenia: 51587 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax 054 2897795.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej we wsi Bałdowo gm Wielgie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bałdowo gm Wielgie powiat Lipno woj Kujawsko - Pomorskie.
W tym wykonanie:
długość sieci z PVC DN - 90 mm - 1095mb
ilość zasuw DN- 80 - 2szt
trójnik 150/80 - 2szt
hydrant 80/80 - 2szt
przecisk tłoczny 219/8mm 16mb - 1 szt


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: wymagane 3000,00 złotych PLN.




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 6.1Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na mimum 30 000 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 6.1. złoży każdy z Wykonawców. 6.2Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, tj. dysponuje 1 osobą (kierownik robót) w branży instalacyjno-sanitarnej j . Osoba przeznaczona na kierownika robót (budowy) musi posiadać 3 letnie doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika robót . Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2. Stanowisko Wymagane uprawnienia Minimalne doświadczenie zdobyte na stanowisku Kierownik robót (Kierownik Budowy) Uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 3 6.3Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotowego zamówienia w zł. jako generalny wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.3.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 7.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.3. Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 2 do formularza oferty; 7.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji potwierdzone przez inwestora - na załączniku nr 3 do formularza oferty; 7.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min 30 tyś zł; 7.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 7.1.,7.2.,7.5.,7.6. , 7.7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 7.3. i 7.4. winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w pkt. 6 Instrukcji dla Wykonawców; 7.9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 7.10 Dowód wniesienia wadium 7.11 Parafowany projekt umowy załączony do SIW



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie ul.Starowiejska 8 87-603 Wielgie pok 12A.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie w kasie Urzędu -Parter pok nr 1.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie


Załączniki

szczeg_ spec_tech_-Bałdowo (93.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
BIOZ- Bałdowo (87.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
kosztorys ofertowy (656.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Projekt Budowlany - bałdowo (56.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ na budowę sieci wodociągow (126.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
dokumentacja techniczna bałdowo (2MB) Zapisz dokument  
Ogłoszenie wyborze najkorzystniejszej oferty (132kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:1899-12-30 00:00:00
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2008-03-13 15:02:42
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2008-03-13 15:04:26
Ostatnia zmiana:2008-04-07 15:08:34
Ilość wyświetleń:1017

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij