Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - na bieżącą dostawe gruzu ceglano betonowego o frakcji 0,05mm do 0,32mm dla potrzeb Gminy Wielgie w 2008 r

 

Wielgie: Bieżąca dostawa gruzu ceglano betonowego o frakcji 0,05mm do 0,32mm dla potrzeb Gminy Wielgie w 2008 r
Numer ogłoszenia: 54449 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax 054 2897795.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa gruzu ceglano betonowego o frakcji 0,05mm do 0,32mm dla potrzeb Gminy Wielgie w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca dostawa gruzu ceglano betonowego o frakcji 0,05mm do 0,32mm dla potrzeb Gminy Wielgie w 2008 r

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełni następujące warunki: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych; 1.2 Dysponują co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu gruzu. 2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. l Prawa zamówień publicznych, 2.2 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w posterowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę która: 3.1 jest niezgodna z ustawą oraz jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 zawiera pomyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6 w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr l, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 wykaz posiadanych pojazdów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 1.5 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, Zaświadczenie o nie karalności wystawione nie wześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielogie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Wielgie pok. 12A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Wielgie pok nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy



!POSTEPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE !
(szczegóły w załączniku)

Załączniki

SIWZ dostawa gruzu (91.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 1 (104.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 2 (66kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 3 (55.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 4 wzór umowy (64.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 5 (79.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr2 do formularza oferty (66kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA (66kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:2008-03-18 08:35:07
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2008-03-18 08:35:12
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2008-03-18 08:37:23
Ostatnia zmiana:2008-04-29 10:03:07
Ilość wyświetleń:961

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij