OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - na WYKONANIE MODERNIZACJI DROGI GMINNEJ NOWA WIEŚ - WITKOWO GMINA WIELGIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
WYKONANIE MODERNIZACJI DROGI GMINNEJ NOWA WIEŚ - WITKOWO GMINA WIELGIE
II.1.2) Rodzaj zamówienia
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE MODERNIZACJI DROGI GMINNEJ NOWA WIEŚ- WITKOWO GMINA WIELGIE . Zamówienie obejmuje: wykonanie na rzecz Zamawiającego na całym odcinku drogi od km 0+150 do km 0+680 tj. 0,530 km, co stanowi ca 2650 m2 warstwy profilowej z mieszanki mineralno - bitumicznej wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2 oraz pojedynczego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej i grysów bazal¬towych 5/8 mm. Jednocześnie należy wyprofilować pobocza drogi oraz udrożnić rowy przydrożne tak aby zapewnić odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego.Zgodnie z dokumentacją techniczną ( pomocniczo przedmiarem robót ) i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. W celu prawidłowej wyceny zamówienia zaleca się aby wykonawcy dokonali oględzin przedmiotu zamówienia .
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 1 Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/06/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
wymagane w wysokości 2000 złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem; c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.;
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynnosci, zamawiający zażada: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbednej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający zażąda: a) wykazu kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia , tj. wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia. wymagane jest wskazanie co najmniej: 1 kierownika budowy w specjalności drogowej. Kirownik musi mieć minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu podobnymi pracami. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia robót w specjalności drogowej oraz kopie wpisu do Izby Inzynierów i Techników Budownictwa W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony warunek podmioty mogą spełniac łącznie b) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie co najmniej 1 roboty spełniającej warunki. Za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia zamawiający będzie uważał: profilowanie i powierzchniowe utrwalanie masą bitumiczną drogi o długości min 500 (ok. 2600 m2); W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane zostało wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; - wskazanie zakresu (przedmiotu) realizowanego zamówienia; - wskazanie daty wykonania; - opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie; - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie; 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapeniającej wykonanie zamówienia, zamawiający zażąda: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Tak Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.bip.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urzad Gminy Wielgie ul Starowiejska 8 87 603 Wielgie
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 26/05/2008 Godzina: 09:00
Miejsce:
Urzad Gminy Wielgie ul Starowiejska 8 87 603 Wielgie woj kujawsko pomorskie w kasie Urzedu Gminy codziennie od godziny 8;00 do 14;00
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
SIWZ REMONT DRÓG NOWA WIEŚ- WITKOWO (253.2kB) | ||
Wykonanie modernizacji drogi Nowa wies- witkowo (2.2MB) | ||
Zawiadomienie o Wyborze Najkorzystniejszej oferty (88.9kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2008-05-05 08:16:22 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2008-05-05 08:20:20 |
Ostatnia zmiana: | 2008-05-28 12:15:54 |
Ilość wyświetleń: | 971 |