Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Środowiskowe imprezy integracyjne - oferta techniczna.

 

CZĘŚĆ I - OFERTA TECHNICZNA

(Oferta nie powinna być dłuższa niż 10 stron i powinna zawierać poniższe elementy)



Część I: Informacje dotyczące Usługodawcy1


  1. Nazwa usługodawcy: ......................................................

Tel./fax: ......................................................

E-mail: ......................................................

Adres: ......................................................



Osoba do kontaktów (np. koordynator): ......................................................

Tel./fax: ......................................................

E-mail: ......................................................



  1. Informacje dotyczące statusu prawnego oferenta (prosimy załączyć wypis z rejestru - jeżeli dotyczy, jeśli dotyczy)

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

  1. Informacje potwierdzające, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;2

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

  1. Informacje, dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez ofertę minimalnych kryteriów technicznych określone w pkt. 7 Zaproszenia do składania ofert.

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................


Część II: Plan świadczenia usług (usługi)


  1. IDENTYFIKACJA USŁUGI Nazwa usługi zgodnie z pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................



  1. ODBIORCY Przedstaw w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert, w miarę dokładnie, kto będzie odbiorcą, jaka będzie ich orientacyjna liczba, jakie cechy wyróżniają daną grupę osób, jakie problemy (bariery) dotykają przyszłych odbiorców usługi.

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................



Przedstaw miejsce (miejsca) świadczenia usług (usługi)

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................



  1. DZIAŁANIA Wskaż plan realizacji usługi (usług)

Okres realizacji usług: ……………….. [od ….. do …..][x dni/tygodni/miesięcy]

Miesiąc / rok

Opis podejmowanych działań i metod ich realizacji

(czynności i/lub nazwa świadczonych usług)

Zaangażowany personel własny w realizację działania

(kto i ile dni / godzin)

Opis aktywnego udziału beneficjentów usługi

(jak zostaną włączeni w działania osoby, dla których świadczona będzie usługa)

Opis (jeśli dotyczy) udziału innych podmiotów zewnętrznych względem usługodawcy np. lokalni partnerzy i wykonawcy lub inni, którym zamierza się zlecić wykonanie określonych działań)

(Kto i dlaczego zostanie włączony)

1

2

3

4

5

Lipiec 2008





Sierpień





---





Grudzień 2008












OCZEKIWANE REZULTATY Opisz, co zamierzasz osiągnąć w wyniku realizacji usługi – jakie będą zauważalne efekty i rezultaty dla odbiorców usługi (usług) wskazanych w punkcie 2 oferty

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................


  1. MONITORING

    1. Monitorowanie osiągniętych rezultatów - w jaki sposób będzie ustalone (określone), czy w/w rezultaty zostały osiągnięte oraz w jaki sposób zostanie to udokumentowane? Czy uczestnictwo w/w usługach usługodawca zamierza mierzyć np. za pomocą listy obecności, zaś satysfakcję zadowolenie ze świadczonych usług za pomocą np. ankiety, która zostanie przeprowadzona na zakończenie świadczenia usługi. Podaj inne metody mierzenia i dokumentowania świadczonych usług.

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

    1. Jakie korzyści przyniesie realizacja w/w usługi dla otoczenia (środowiska, sołectwa, innych osób nie objętych bezpośrednio usługą). Podaj przykłady takich korzyści.

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................


  1. PROMOCJA. W jaki sposób informacja nt świadczonych usług będzie przekazywana potencjalnym odbiorcom – jeśli wymagane w pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert.

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................



  1. TRWAŁOŚĆ. Czy usługa będzie kontynuowana. Jeśli TAK, to proszę przedstawić kto i w jakim zakresie będzie ją kontynuował, ew. prosimy o przedstawianie źródeł finansowania usługi w przyszłości.

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................................



1 W przypadku składnia umowy w partnerstwie z innym uprawnionym podmiotem, należy w tym miejscu wskazać wszystkie podmioty tworzące partnerstwo, dodatkowo należy jasno określić który z wymienionych podmiotów pełni rolę lidera. W przypadku partnerstwa należy załączyć od oferty pełnomocnictwo dla lidera podpisane przez wszystkie podmioty je tworzące.

2 Spełnienie tego warunku jest niezbędne, jeżeli oferta nie jest składana przez podmioty tworzące partnerstwo.

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2008-05-28 15:00:04
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2008-05-28 15:01:41
Ostatnia zmiana:2008-05-28 15:02:29
Ilość wyświetleń:742

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij