Poszerzenie dostępu dla dzieci i młodzieży z terenu gminy do dóbr kultury i profesjonalnych imprez kulturalnych oraz prowadzenie zajęć kulturalnych, oświatowych, rekreacyjnych, sportowych i integracyjnych dla dzieci i młodzieży- oferta techniczna
CZĘŚĆ I - OFERTA TECHNICZNA
(Oferta nie powinna być dłuższa niż 10 stron i powinna zawierać poniższe elementy)
Część I: Informacje dotyczące Usługodawcy1
-
Nazwa usługodawcy: ......................................................
Tel./fax: ......................................................
E-mail: ......................................................
Adres: ......................................................
Osoba do kontaktów (np. koordynator): ......................................................
Tel./fax: ......................................................
E-mail: ......................................................
-
Informacje dotyczące statusu prawnego oferenta (prosimy załączyć wypis z rejestru - jeżeli dotyczy, jeśli dotyczy)
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
Informacje potwierdzające, że usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;2
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
Informacje, dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez ofertę minimalnych kryteriów technicznych określone w pkt. 7 Zaproszenia do składania ofert.
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Część II: Plan świadczenia usług (usługi)
-
IDENTYFIKACJA USŁUGI Nazwa usługi zgodnie z pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
ODBIORCY Przedstaw w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert, w miarę dokładnie, kto będzie odbiorcą, jaka będzie ich orientacyjna liczba, jakie cechy wyróżniają daną grupę osób, jakie problemy (bariery) dotykają przyszłych odbiorców usługi.
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
Przedstaw miejsce (miejsca) świadczenia usług (usługi)
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
DZIAŁANIA Wskaż plan realizacji usługi (usług)
Okres realizacji usług: ……………….. [od ….. do …..][x dni/tygodni/miesięcy]
Miesiąc/rok |
Opis podejmowanych działań i metod ich realizacji (czynności i/lub nazwa świadczonych usług) |
Zaangażowany personel własny w realizację działania (kto i ile dni/godzin) |
Opis aktywnego udziału beneficjentów usługi (jak zostaną włączeni w działania osoby, dla których świadczona będzie usługa) |
Opis (jeśli dotyczy) udziału innych popmiotów zewnętrzynych względem usługodawcy np. Lokalni partnerzy i wykonawcy lub inni, który zamierza się zlecić wykonywanie określonych działań) (kto i dlaczego zostanie włączony) (kto i dlaczego zostamie wł |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Lipiec 2008 |
|
|
|
|
Sierpień 2008 |
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
Grudzień 2008 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OCZEKIWANE REZULTATY Opisz, co zamierzasz osiągnąć w wyniku realizacji usługi – jakie będą zauważalne efekty i rezultaty dla odbiorców usługi (usług) wskazanych w punkcie 2 oferty
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
MONITORING
-
Monitorowanie osiągniętych rezultatów - w jaki sposób będzie ustalone (określone), czy w/w rezultaty zostały osiągnięte oraz w jaki sposób zostanie to udokumentowane? Czy uczestnictwo w/w usługach usługodawca zamierza mierzyć np. za pomocą listy obecności, zaś satysfakcję zadowolenie ze świadczonych usług za pomocą np. ankiety, która zostanie przeprowadzona na zakończenie świadczenia usługi. Podaj inne metody mierzenia i dokumentowania świadczonych usług.
-
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
-
Jakie korzyści przyniesie realizacja w/w usługi dla otoczenia (środowiska, sołectwa, innych osób nie objętych bezpośrednio usługą). Podaj przykłady takich korzyści.
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
-
PROMOCJA. W jaki sposób informacja nt świadczonych usług będzie przekazywana potencjalnym odbiorcom – jeśli wymagane w pkt. 5 Zaproszenia do składania ofert.
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
-
TRWAŁOŚĆ. Czy usługa będzie kontynuowana. Jeśli TAK, to proszę przedstawić kto i w jakim zakresie będzie ją kontynuował, ew. prosimy o przedstawianie źródeł finansowania usługi w przyszłości.
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................
1 W przypadku składnia umowy w partnerstwie z innym uprawnionym podmiotem, należy w tym miejscu wskazać wszystkie podmioty tworzące partnerstwo, dodatkowo należy jasno określić który z wymienionych podmiotów pełni rolę lidera. W przypadku partnerstwa należy załączyć od oferty pełnomocnictwo dla lidera podpisane przez wszystkie podmioty je tworzące.
2 Spełnienie tego warunku jest niezbędne, jeżeli oferta nie jest składana przez podmioty tworzące partnerstwo.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2008-06-06 09:39:24 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2008-06-06 09:40:34 |
Ostatnia zmiana: | 2008-06-06 09:41:28 |
Ilość wyświetleń: | 793 |