Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Miodusy gm Wielgie.

Wielgie: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Miodusy gm Wielgie.
Numer ogłoszenia: 201871 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, fax 054 2897795.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Miodusy gm Wielgie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Miodusy gm. Wielgie powiat Lipno woj. Kujawsko - Pomorskie. W tym wykonanie: sieci wodociągowej z PVC DN - 110 mm w ilości 209mb sieci wodociągowej sieci z PVC DN - 90 w ilości 45mb razem sieć wodociągowa w ilości 254mb oraz wykonanie : zasuwy DN- 100- 1szt hydrant 80/80 - 1szt

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wymagane 500 złotych słownie pięćset złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 6.1Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na mimum 30 000 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 6.1. złoży każdy z Wykonawców. 6.2Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, tj. dysponuje 1 osobą (kierownik robót) w branży instalacyjno-sanitarnej j . Osoba przeznaczona na kierownika robót (budowy) musi posiadać 3 letnie doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika robót . Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2. Stanowisko Wymagane uprawnienia Minimalne doświadczenie zdobyte na stanowisku Kierownik robót (Kierownik Budowy) Uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 3 6.3Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 zamówienia o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotowego zamówienia w zł. jako generalny wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.3.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 7.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.3. Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 2 do formularza oferty; 7.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji potwierdzone przez inwestora - na załączniku nr 3 do formularza oferty; 7.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min 30 tyś zł; 7.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 7.1.,7.2.,7.5.,7.6. , 7.7 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 7.3. i 7.4. winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w pkt. 6 Instrukcji dla Wykonawców; 7.9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 7.10 Dowód wniesienia wadium 7.11 Parafowany projekt umowy załączony do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Wielgie ul.Starowiejska 8 87-603 Wielgie pok. 12A.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: kasa Urzędu Gminy Wielgie pok.nr 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Załączniki

    specyfikacja wodociąg (117.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
    KOSZTORYS OFERTOWY (70.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
    KSIĄŻKA PRZEDMIARÓW (58.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
    siec wodociagowa Wielgie-Miodusy (2.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
    SIWZ na budowę sieci wodociągowej we wsi R Czarne (192.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (192.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

    Metadane

    Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
    Data utworzenia:(brak danych)
    Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
    Data wprowadzenia:2008-08-28 09:11:21
    Opublikował:Wiesław Zając - administrator
    Data publikacji:2008-08-28 09:15:10
    Ostatnia zmiana:2008-10-03 09:23:10
    Ilość wyświetleń:870

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

    Zamknij