Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

INFORMACJA O ZAWARCIU PARTNERSTWA


INFORMACJA O ZAWARCIU PARTNERSTWA


na rzecz realizacji Projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Wielgie” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego


W dniu 08 stycznia 2010 roku podpisana została umowa partnerska na rzecz realizacji Projektu „Aktywizacja osób bezrobotnych na terenie gminy Wielgie” pomiędzy:

Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Wielgiem, ul. Starowiejska 8, 87 – 603 Wielgie,

reprezentowanym przez: Sebastiana Olewińskiego – Kierownika GOPS Wielgie

zwanym dalej Liderem Partnerstwa

a

Regionalnym Centrum Integracji Europejskiej we Włocławku, ul. POW 20/22, 87-800 Włocławek,

reprezentowanym przez:

  1. Artura Trocikowskiego – Prezesa Zarządu

  2. Sylwię Tyczkowską – Dyrektora Generalnego

zwanym dalej Partnerem

Strony umowy ponoszą odpowiedzialność za prawidłową realizację umowy o dofinansowanie Projektu, która zostanie zawarta przez Lidera Partnerstwa z Instytucją Pośredniczącą II stopnia.

Zakres odpowiedzialności Lidera

  1. Strony stwierdzają zgodnie, że Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wielgiem pełni funkcję Lidera Partnerstwa odpowiedzialnego za:

  1. reprezentowanie Partnerów przed Instytucją Pośredniczącą/Instytucją Pośredniczącą II stopnia;

  2. koordynowanie (w tym monitorowanie i nadzorowanie) prawidłowości działań Partnerów przy realizacji zadań, zawartych w projekcie;

  3. zapewnienie udziału Partnera w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań, na zasadach określonych w niniejszej umowie;

  4. wsparcie Partnera w realizacji powierzonych zadań;

  5. zapewnienie sprawnego systemu komunikacji z Partnerem oraz Instytucją Pośredniczącą/Instytucją Pośredniczącą II stopnia;

  6. zapewnienie prawidłowości operacji finansowych, w szczególności poprzez wdrożenie systemu zarządzania i kontroli finansowej Projektu;

  7. pozyskiwanie, gromadzenie i archiwizację dokumentacji związanej z realizacją zadań Partnerstwa;

  8. przedkładanie wniosków o płatność oraz innych wymaganych dokumentów do Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) celem rozliczenia wydatków w Projekcie oraz otrzymania środków na dofinansowanie zadań Projektu;

  9. przechowywanie dokumentacji związanej z Projektem (dokumenty finansowe, listy obecności, korespondencja z Instytucją Wdrażającą itp.);

  10. poddanie się kontroli ze strony wszystkich upoważnionych instytucji, w tym kontroli w miejscu realizacji Projektu;

  11. przekazywanie na żądanie Instytucji Wdrażającej wymaganych dokumentów i informacji;

  12. gromadzenie informacji o uczestnikach Projektu w celu monitoringu i ewaluacji projektu oraz przekazywanie tych danych do Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia);

  13. informowanie Instytucji Pośredniczącej II stopnia o wszelkich zmianach w realizacji Projektu w stosunku do zawartej umowy o dofinansowanie Projektu niezwłocznie po powstaniu okoliczności wymuszających taką zmianę oraz o problemach w realizacji Projektu;

  14. realizacja zadań merytorycznych (udział w procedurze rekrutacji uczestników do Projektu, ewaluacja i monitoring Projektu: opracowanie narzędzi badawczych do ewaluacji i monitoringu, prowadzenie i podsumowanie wyników, przygotowanie dokumentów potwierdzających udział w Projekcie dla uczestników).

  15. prowadzenie działań promocyjnych.

  1. Lider Partnerstwa reprezentować będzie Partnerstwo wobec osób trzecich w działaniach związanych z realizacją Projektu oraz zawierać będzie umowę o dofinansowanie Projektu z Instytucją Wdrażającą (Instytucją Pośredniczącą II stopnia) - aneksowanie umowy.

  2. Lider Partnerstwa wszelkie zmiany z zakresu Projektu lub warunków jego realizacji uzgadnia z Partnerem.

Zakres zadań Partnera

  1. Wskazany poniżej sygnatariusz umowy pełni funkcję Partnera Projektu. Oznacza to, że jest współrealizatorem Projektu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, odpowiedzialny za realizację kilku zadań określonych w Projekcie.

  2. Strony ustalają, że Regionalne Centrum Integracji Europejskiej z Włocławka odpowiedzialny jest za realizację następujących zadań określonych w Projekcie:

  1. przygotowanie zapytania ofertowego do potencjalnych wykonawców zajęć i szkoleń realizowanych w ramach Projektu dla uczestników Projektu (zapytanie ofertowe, wybór najkorzystniejszej oferty itp.) oraz przechowywanie dokumentacji z wyboru firm szkolących:

  1. Partner stosuje zasadę konkurencyjności podczas realizacji transakcji przekraczających kwotę 14.000 Euro związanych z odpłatnym nabywaniem towarów i zlecaniem usług w ramach projektu. Wartość transakcji ustala się zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;

  2. Partner zobowiązuje się do wysłania zapytania ofertowego do co najmniej 3 potencjalnych wykonawców. Zapytanie ofertowe powinno zawierać opis przedmiotu transakcji oraz kryteria oceny oferty.

  3. Dokonując wyboru wykonawcy Partner stosuje zasadę jawności i przejrzystości oraz równego traktowania potencjalnych kontrahentów, wybierając ofertę najbardziej korzystną zgodnie z kryteriami wskazanymi w zapytaniu ofertowym.

  1. Partner zobowiązuje się do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu.

  2. Prowadzenie dokumentacji do Projektu w ramach realizowanych przez siebie zadań oraz ewaluacji i monitoringu Projektu w oparciu o narzędzia opracowane wraz z Liderem Partnerstwa;

  3. Pomoc przy aplikowaniu o środki pomocowe oraz doradztwo przy rozliczaniu Projektu.

  4. Pomoc przy realizacji Programu Aktywności Lokalnej.

  5. Przygotowanie zaplecza technicznego dla realizacji zajęć i szkoleń dla ostatecznych uczestników Projektu (baza lokalowa, materiały szkoleniowe itp.).

  6. Lider Partnerstwa i Partner wykonują osobiście przyjęte na siebie zadania. Zlecanie części zadań podmiotom nie będącym stroną umowy, zwanym dalej wykonawcami, może dotyczyć jedynie części zadania powierzonemu Partnerowi, która nie może być wykonana bezpośrednio przez Partnera.

  7. Wykonanie części zadania przez wykonawcę wymaga uprzedniej zgody Lidera Partnerstwa wyrażonej na piśmie na zasadach określonych w projekcie.

  8. Partner zapewnia, że wykonawcy będą przestrzegać postanowień umowy oraz odpowiadają przed Liderem Partnerstwa za wszelkie działania lub zaniechania wykonawcy jak za swoje działania lub zaniechania.

  9. Zmiany w przydziale zadań do wykonania lub w zakresie i sposobie wykonywania powierzonego Partnerowi zadania wymaga jego zgody, wyrażonej na piśmie.

Obowiązki Partnerów

  1. Strony umowy zobowiązane są do:

  1. aktywnego uczestnictwa i współpracy w działaniach Partnerstwa mających na celu realizację Projektu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy partnerskiej;

  2. informowania celem uzyskania akceptacji Lidera Partnerstwa o planowanych zmianach w zadaniach partnera realizowanych w ramach Projektu;

  3. stosowania przyjętego systemu przepływu informacji i komunikacji między Partnerami;

  4. udzielania na wniosek Zespołu Projektowego informacji i wyjaśnień co do zadań realizowanych w ramach Projektu, w terminie i formie umożliwiającej Liderowi Partnerstwa wywiązanie się z jego obowiązków informacyjnych względem Instytucji Pośredniczącej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia;

  5. niezwłocznego informowania Zespołu Projektowego o przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań;

  6. poddania się kontroli w zakresie prawidłowej realizacji zadań w Projekcie realizowanej przez Lidera Partnerstwa, Instytucję Pośredniczącą/Instytucję Pośredniczącą II stopnia oraz inne uprawnione do kontroli podmioty, w tym:

  1. wgląd w dokumenty, w tym dokumenty księgowe, związane z realizacją zadań bezpośrednio przez strony umowy lub wykonawców;

  2. umożliwienie uprawnionym podmiotom przeprowadzenia czynności kontrolnych, w tym dostępu do swojej siedziby i miejsca realizacji zadań bezpośrednio przez strony umowy lub wykonawców;

  3. informowania uczestników Projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym.

  1. Udostępniania każdorazowo na wniosek Lidera Partnerstwa lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu;

  2. Informowania uczestników Projektu o pochodzeniu środków przeznaczonych na realizację zadań powierzonych na mocy umowy;

  3. Umieszczania logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadania powierzonego na mocy umowy zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej umowie;

  4. Wykorzystania materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa;

  5. Gromadzenia i archiwizacji dokumentacji Projektu w terminach określonych w umowie.

  6. Przestrzegania zasady równości szans kobiet i mężczyzn podczas realizacji Projektu.


Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do 31 grudnia 2013 roku.



Kierownik GOPS Wielgie

Sebastian Olewiński

Załączniki

INFORMACJA (169.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2010-01-29 12:27:49
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2010-01-29 12:29:45
Ostatnia zmiana:2010-01-29 12:30:11
Ilość wyświetleń:1502

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij