Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

PROTOKOŁ Nr 16/2/10 z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej w dniu 19 maja 2010 roku.

 

PROTOKOŁ Nr 16/2/10

z odbytego posiedzenia komisji rewizyjnej

w dniu 19 maja 2010 roku.


W posiedzeniu uczestniczyli :


1. Franciszek Jankowski - Przewodniczący komisji,

2. Wiesław Kowalski - członek komisji,

3. Jerzy Głowiński - - „ -,

4. Tadeusz Dąbkowski - - „ -.

5. Ludwik Bińkowski - - „ -.

oraz Dyrektorzy szkól i Przewodnicząca Rady Gminy.

Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.


Przedstawił następujący porządek posiedzenia:


1. Kontrola działalności szkół podstawowych i gimnazjum w zakresie wydatków rzeczowych oraz analiza regulaminów organizacyjnych szkół i Urzędu Gminy.


Przedstawiony porządek posiedzenia komisja przyjęła jednogłośnie.


Ad. 1


Komisja zapoznała się z przedstawioną informacją dotyczącą wydatków rzeczowych za okres od 01 stycznia 2010 roku do 19 maja 2010 roku, którą kolejno przedstawiali Dyrektorzy szkół :


Dyrektor Szkoły Podstawowej w Zadusznikach / informacja w załączeniu/.


Następnie Dyrektor szkoły zapoznał zebranych z arkuszem organizacyjnym szkoły na rok szkolny 2010/2011 /informacja w załączeniu/.

Przekazała także sprawę pracowni komputerowej, aby mogła ona funkcjonować jest potrzeba przeszkolenia 3 nauczycieli i dyrektora – kurs jednej osoby wynosi 1 500 zł. Do chwili obecnej nikt nie ma takiego przeszkolenia.


Komisja po zapoznaniu się z przedstawionymi informacjami i udzieleniu wyjaśnień przez Panią Dyrektor nie stwierdziła nieprawidłowości.


Dyrektor Szkoły Podstawowej w Czarnem przedstawił zebranym informację o wydatkach rzeczowych i arkusze organizacyjne szkoły /szczegółowe dane w załączeniu do protokołu/.


- 2 -


Komisja po zapoznaniu się z przedstawionymi informacjami i udzieleniu wyjaśnień przez Panią Dyrektor nie stwierdziła nieprawidłowości.


Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych w Wielgiem przedstawił zebranym informację o wydatkach rzeczowych i arkusze organizacyjne szkoły /szczegółowe dane w załączeniu do protokołu/.

W toku ogólnej dyskusji rozważano sprawę dowozu dzieci do szkół i zakupu autokaru, gdyż obecny ma 20 lat i otrzymał przegląd na 6 m-cy.

Radny Ludwik Bieńkowski – poruszył sprawę informowania rodziców gimnazjalistów przez pedagoga do jakich szkół średnich uczniowie nie mogą składać podań ze względu na deficyty rozwojowe.Uważa, że taka informacja winna być przekazania na zebraniu półrocznym, aby uniknąć problemów z wyborem szkoły.


Sekretarz Gminy zapoznał zebranych z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy i udzielał odpowiedzi na pytania członków komisji.


Komisja w przedstawionym regulaminie nie stwierdziła nieprawidłowości.


Na tym zakończono posiedzenie komisji.



Protokołowała : Podpisy członków komisji:


Grażyna Wyszyńska .............................................

..............................................

..............................................

..............................................

..............................................










Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2010-05-24 10:56:05
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2010-05-24 10:55:46
Ostatnia zmiana:2010-05-24 10:56:36
Ilość wyświetleń:834

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij