Zarządzenie Nr 6a/10 Wójta Gminy Wielgie z dnia 18.01. 2010r. w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Wielgie.
Zarządzenie Nr 6a/10
WÓJTA GMINY WIELGIE
z dnia 18.01. 2010r.
w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Wielgie
Na podstawie art.1042 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j: Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz.94 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W załączniku do zarządzenia Nr 29/2004 Wójta Gminy Wielgie z dnia 30 września 2004 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Wielgie, wprowadza się następujące zmiany:
W rozdziale II „ORGANIZACJA PRACY" :
-
w art. 10 , zdanie pierwsze oznacza się jako ust. 1.,
-
w art.10 dodaje się ust. 2 w brzmieniu:
„2. W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy (w tym również urlop bezpłatny) pracownik jest obowiązany:
-
rozliczyć się z Urzędem z pobranych zaliczek, pożyczek lub innych zobowiązań np. pobrane materiały, narzędzia, odzież robocza i ochronna itp.,
-
rozliczyć się z wyposażenia stanowiska pracy w środki trwałe i przedmioty nietrwałe,
-
dokonać przekazania dokumentów ze wskazaniem spraw do załatwienia,
-
uzyskać odpowiednie wpisy w karcie obiegowej, stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia,
-
Rozliczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 następuje poprzez uzyskanie stosownych wpisów w karcie obiegowej. Kartę obiegową wystawia osoba prowadząca sprawy kadrowe w Urzędzie. Kartę, po jej wypełnieniu, przechowuje się w aktach osobowych pracownika.
-
W karcie obiegowej w rubryce „zobowiązanie pracownika względem pracodawcy" wpisuje się oraz opatruje datą, podpisem i pieczęcią osoby uprawnionej, stosownie do okoliczności: „brak zobowiązania", „rozliczony", „rozliczy się w terminie i na warunkach przyjętego (dopuszczonego), w formie pisemnej zobowiązania".
5. Do wpisu w karcie obiegowej uprawniony jest:
-
pracownik bezpośrednio odpowiedzialny za prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji ilościowej, przedmiotów, podlegających zwrotowi,
w związku z zatrudnieniem, albo pracownik zastępujący, albo bezpośredni przełożony; -
pracownik merytorycznie odpowiedzialny za egzekwowanie zobowiązań od pracowników, w tym o charakterze finansowym, podjętych w czasie zatrudnienia względem Urzędu i jego funduszy, albo bezpośredni przełożony.
-
Rozliczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 winno być zgodne z ewidencją księgową sporządzoną przez pracownika prowadzącego ewidencję środków trwałych
i pozostałych środków trwałych. -
Rozliczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 następuje w formie przekazania protokolarnego. Protokół opatruje się datą i podpisem osoby zdającej i osoby przyjmującej. Protokół zatwierdza osoba bezpośrednio przełożona.
-
Kartę obiegową sporządzoną w związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy (w tym również urlop bezpłatny), po uzyskaniu stosownych wpisów, zatwierdza osoba bezpośrednio przełożona.”
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od podania jego treści do wiadomości pracowników.
Wójt Gminy Wielgie
Tadeusz Wiewiórski
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 6a/10
WÓJTA GMINY WIELGIE
z dnia 18.01. 2010r.
K A R T A O B I E G O WA
Rozliczenie pracownika w związku z ustaniem stosunku pracy
(w tym również urlop bezpłatny)
PRACOWNIK ..........................................................
(nazwisko i imię)
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA ..........................................................
STANOWISKO .........................................................
DATA ZATRUDNIENIA
DATA ROZWIĄZANIA
STOSUNKU PRACY
MIEJSCE (RODZAJ) UZYSKANIA ROZLICZENIA |
ZOBOWIĄZANIE PRACOWNIKA WZGLĘDEM PRACODAWCY |
DATA, PODPIS I PIECZĘĆ UPRAWNIONEGO PRACOWNIKA |
UWAGI |
1 |
2 |
3 |
4 |
REFERAT ORGANIZACYJNY - GSO | |||
wyposażenia stanowiska pracy w środki trwałe i pozostałe środki trwałe |
|
|
|
środki trwałe i pozostałe środki trwałe będące odpowiedzialności materialnej |
|
|
|
Składniki majątkowe objęte ewidencją ilościową |
|
|
|
pieczątki |
|
|
|
klucze od mebli biurowych |
|
|
|
telefon komórkowy |
|
|
|
narzędzia, materiały, odzież robocza i ochronna (dotyczy pracowników obsługi) |
|
|
|
inne: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WŁASNA KOMÓRKA ORGANIZACYJNA | |||
protokolarne przekazanie dokumentów i stanowiska pracy |
|
|
|
ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH | |||
umowa pożyczki |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
MIEJSCE (RODZAJ) UZYSKANIA ROZLICZENIA |
ZOBOWIĄZANIE PRACOWNIKA WZGLĘDEM PRACODAWCY |
DATA, PODPIS I PIECZĘĆ UPRAWNIONEGO PRACOWNIKA |
UWAGI |
REFERAT FINANSÓWY - GSF | |||
zaliczki pieniężne |
|
|
|
depozyty przechowywane w kasie pancernej |
|
|
|
druki ścisłego zarachowania |
|
|
|
inne : |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KADRY | |||
dofinansowanie nauki |
|
|
|
identyfikator, |
|
|
|
legitymacja służbowa, |
|
|
|
inne |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwaga:
W załączeniu protokół przekazania dokumentów ze wskazaniem spraw do załatwienia.
ZATWIERDZIŁ:
(data i podpis)
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2010-06-30 14:46:26 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2010-06-30 14:48:14 |
Ostatnia zmiana: | 2010-07-30 11:37:22 |
Ilość wyświetleń: | 853 |