UCHWAŁA Nr V/35/11 RADY GMINY WIELGIE z dnia 30 marca 2011 roku zmieniająca Uchwałę Nr III/24/10 Rady Gminy Wielgie z dnia 28.12.2010r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wielgie na rok 2011.
UCHWAŁA Nr V/35/11
RADY GMINY WIELGIE
z dnia 30 marca 2011 roku
zmieniająca Uchwałę Nr III/24/10 Rady Gminy Wielgie z dnia 28.12.2010r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wielgie na rok 2011.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 211, 212, 214, 215, 222, 235-237, 258, 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) Rada uchwala co następuje:
§ 1. W uchwale Nr III/24/10 Rady Gminy Wielgie z dnia 28.12.2010r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wielgie na rok 2011 zmienionej Zarządzeniem Nr 11/11 Wójta Gminy Wielgie z dnia 20.01.2011r., Uchwałą Nr IV/27/11 Rady Gminy Wielgie z dnia 09.02.2011r., Zarządzeniem Nr 26/11 Wójta Gminy Wielgie z dnia 04.03.2011r., Zarządzeniem Nr 28/11 Wójta Gminy Wielgie z dnia 10.03.2011r. wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie:
1. „Ustala się łączną kwotę dochodów budżetu na 2011 rok w wysokości 20.824.582zł,
z tego:
- dochody bieżące w wysokości 18.663.752zł,
- dochody majątkowe w wysokości 2.160.830zł
załącznik Nr 1.
2. Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
- dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 3.218.105zł
zgodnie z załącznikiem Nr 5”.
2) § 2 otrzymuje brzmienie:
1. „Ustala się łączną kwotę wydatków budżetu na 2011 rok w wysokości 25.724.582zł,
z tego:
- wydatki bieżące w wysokości 18.683.250zł,
- wydatki majątkowe w wysokości 7.041.332zł
załącznik Nr 2.
2. Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
- wydatki na realizację z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 3.218.105 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 5”.
3) §2.3 otrzymuje brzmienie:
„ Określa się zadania inwestycyjne w 2011 roku” zgodnie z załącznikiem Nr 3.
4) §4 otrzymuje brzmienie:
„Deficyt budżetu w kwocie 4.900.000zł zostanie sfinansowany przychodami pochodzącymi z:
1. zaciągniętych kredytów w kwocie 1.503.635zł.
2. zaciągniętych pożyczek w kwocie 1.340.999zł.
3. nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie 1.176.538zł
4. wolnych środków z tytułu rozliczenia kredytów i pożyczek w kwocie 878.828zł” .
5) § 5. Otrzymuje brzmienie:
„Określa się łączną kwotę planowanych przychodów 5.903.072zł i łączną kwotę planowanych rozchodów 1.003.072zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.”
6) § 6. Otrzymuje brzmienie:
„Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu – w kwocie 1.000.000zł,
2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu – w kwocie 4.900.000zł,
w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej – w kwocie 377.872zł,
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów – w kwocie 373.804zł,
4) na finansowanie wydatków na inwestycje i zakupy
inwestycyjne w ramach WPF – w kwocie 2.357.732zł.”
7) § 7. 1 otrzymuje brzmienie:
„Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu gminy:
1) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych 679.934.zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 6,
8) § 8. Określa się wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska na 2011 rok:
-
wpływy w wysokości 7.000 zł,
-
wydatki w wysokości 21.331 zł,
zgodnie z załącznikiem Nr 7.
9) § 9.1. otrzymuje brzmienie:
„Ustala się dochody w kwocie 96.500 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 137.175 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2.Ustala się wydatki w kwocie 5.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii „
10) Zmienia się § 10 zgodnie z załącznikiem nr 8.
11) §11.1 otrzymuje brzmienie:
„Upoważnia się Wójta do:
zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych:
– sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu – w kwocie 1.000.000 zł,
– sfinansowanie planowanego deficytu budżetu – w kwocie 4.900.000 zł,
w tym na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej – w kwocie 377.872 zł,
– spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych
oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów – w kwocie 373.804 zł,
– na finansowanie wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne
w ramach WPF – w kwocie 2.357.732 zł”.
§ 2 Pozostałe paragrafy nie ulegają zmianie.
§ 3 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy
Halina Sztypka
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Uzasadnienie do uchwały (82.5kB) | ||
Załącznik Nr 4 (181.6kB) | ||
załącznik nr 5 (91.3kB) | ||
załącznik nr 6 (167.9kB) | ||
załącznik nr 8 (99.1kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Bożena Bielicka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2011-04-26 12:18:03 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2011-04-26 12:19:17 |
Ostatnia zmiana: | 2011-04-26 12:23:35 |
Ilość wyświetleń: | 701 |