Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Budowa terenowych urządzeń sportowych przy ZPO w Wielgiem na działce nr 154/11w miejscowości Wielgie, Gm. Wielgie

Wielgie: Budowa terenowych urządzeń sportowych przy ZPO w Wielgiem na działce nr 154/11w miejscowości Wielgie, Gm. Wielgie
Numer ogłoszenia: 187916 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2897380, faks 54 2897795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa terenowych urządzeń sportowych przy ZPO w Wielgiem na działce nr 154/11w miejscowości Wielgie, Gm. Wielgie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa terenowych urządzeń sportowych przy ZPO w Wielgiem na działce nr 154/11w miejscowości Wielgie, Gm. Wielgie. Zadania obejmujące przedmiot zamówienia: -Budowa trybuny stałej (zadaszonej) w konstrukcji stalowej zlokalizowanej wzdłuż dłuższego boku płyty boiska składającej się z sekcji; -Budowa trybuny systemowej składającej się z sekcji; -Budowa bieżni sportowej o nawierzchni poliuretanowej stanowiącej pas o szerokości 5m i długości 300m czterotorowy okalający płytę boiska oraz pas o szerokości 6,25m i długości 110m pięciotorowy usytuowany przy boku dłuższym płyty boiska; -Budowa bieżni do skoku w dal i trójskoku o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowana pomiędzy pasem bieżni pięciotorowej a trybunami stałymi i systemowymi; -Budowa pola do pchnięcia kulą. W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego o wydanie zgody na zastosowanie innych niż wskazane materiałów i urządzeń. Zamawiający, po uzgodnieniu z Projektantem udzieli takiej zgody każdorazowo, w celu zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji w postępowaniu. Zamawiający wymagać będzie jednak złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia i potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie nieistotnej zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych (STWiOR) wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe, bez względu na występujące w dokumentacji projektowej bądź w STWiOR zapisy sprzeczne w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.22.10-0, 45.11.27.00-2, 45.26.23.10-7, 45.22.35.00-1, 45.26.23.50-9, 45.22.31.00-7, 45.42.11.60-3, 45.23.32.53-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.00-1, 45.23.61.10-4, 45.43.21.12-2, 44.11.38.10-6, 45.26.25.22-6, 45.42.11.52-4, 45.26.12.10-9, 45.26.14.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w trybie art 22 Pzp
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. w latach 2006-2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. 4. Jako spełnienie tego warunku, zamawiający uzna te roboty budowlane przy obiektach sportowych, wypoczynkowych, rekreacyjnych w skład, których wchodziło układanie nawierzchni syntetycznych poliuretanowych - 1 robota o wartości min. 500 tyś zł.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w trybie art 22 Pzp
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zał. 3 - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

wypełniony formularz ofertowy, zaakceptowany wzór umowy, kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmian w treści umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą: Terminy ustalone w umowie ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, warunki atmosferyczne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, po. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, po. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki zewnętrzne w ramach Rozbudowy bazy sportowej w województwie kujawsko - pomorskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

1 (152.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2.1 (180.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3 (95.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4 (179.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5 (0kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6 (115.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7 (71.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8 (73.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9 (239.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10 (136.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11 (278.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
51 (183.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1140 Wielgie (naklady)-poprawka (259.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1140_Wielgie_(nak-ady) (248.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogˇlna_charekterystyka_robˇt (6.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie BZP 2 (21.9kB) Zapisz dokument  
OPIS (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
RAMA ZADASZENIA (92.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
RZUT FUNDAMENTÓW (115.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ terenowe urządzenia sportowe (224.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SPECYFIKACJA (33.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
STĘŻENIA (73.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
STOPA FUNDAMENTOWA (68.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Strona_tytu-owa (10.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Unieważnienie postępowania (27.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (15kB) Zapisz dokument  
Odpowiedzi na pytania (38.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ZawartoŠ_opracowania (5.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (28.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu (15kB) Zapisz dokument  
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji zmiana terminu (57.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SKOK W DAL , BIERZNIA (226.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (57.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (16.7kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2011-07-06 15:35:06
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2011-07-06 15:45:17
Ostatnia zmiana:2011-08-22 09:24:49
Ilość wyświetleń:1219
Urząd Gminy Wielgie
Starowiejska 8, 87-603 Wielgie

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij