Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa energii elektrycznej do lokali, obiektów i na potrzeby oświetlenia drogowego

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, tel. (054) 289-73-80, faks. (054) 289-77-95, e-mail gmina@wielgie.pl, adres internetowy: www.bip.wielgie.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Krzysztof Głowiński– pokój nr 12, tel. +48 542897380, faks +48 542897795, w godz. 9-14

2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony.

3. Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01 stycznia 2012 do
31 grudnia 2012 r.
(z zastrzeżeniem, że do lokali i obiektów Gminy Miasta Lipna dostawa rozpocznie się z dniem 01.04.2012 r. - dotyczy Część I zamówienia)  dla potrzeb:

1.1.Część I – Lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe - dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów innych niż oświetlenie drogowe

1.2.Część II - Oświetlenia drogowego - dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego

 

Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia :

09310000-5 Elektryczność

 

5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2012r.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.       Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi udokumentować:

1.1.1.  Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.;

1.2.    posiadania wiedzy i doświadczenia

W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi udokumentować:

1.2.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi wykonanie;

1.3.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku;

1.4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej:

1.4.1. Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku;

2.       Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

2.1.    wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. l Prawa zamówień publicznych,

2.2.    wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,

2.3.    wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą,

2.4.    wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

2.5.    wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

9. Informacja na temat wadium:

1.                  Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 31 000,00 zł (słownie złotych trzydzieści jeden tysięcy 00/100)


 

 

 

2.                  Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych piętnaście tysięcy 00/100)

 

Wspólne wymagania dotyczące wadium – dotyczy zarówno Części I. i II. zamówienia:

 

3.                  W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia, zobligowany jest on do wniesienia wadium w łącznej wysokości stanowiącej sumę kwot, o których mowa w pkt. VIII.1. i VIII.2.SIWZ.

 

4.                  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

 

5.                  Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form:

a.         Pieniądzu

b.        Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym

c.         Gwarancjach bankowych

d.        Gwarancjach ubezpieczeniowych

e.         Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późń. zm).

 

6.                  Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer:

 

33 9550 0003 2005 0030 0054 0002 – z dopiskiem dotyczy Część I zamówienia

 

33 9550 0003 2005 0030 0054 0002  – z dopiskiem dotyczy Część II zamówienia

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 100 pkt.

11. Miejsce oraz termin składania ofert:  oferty należy składać w Urzędzie Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, pok. nr 2, w terminie do dnia 19 grudnia 2011 r. do godz. 10:00.

12. Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 60 dni.

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.

15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.

17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: nie dotyczy.       

18. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 08.11.2011 r. pod nr referencyjnym: 2011-354081

                                                                                                            Tadeusz Wiewiórski

                                                                                                             Wójt Gminy Wielgie

Wielgie, dnia 14.11.2011 r.

 

Załączniki

SIWZ energia (170.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_1a (376.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_1b (321.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_2a_formularz_obiekty (63.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_2b_formularz_oswietlenie (63.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_3a_oswiadczenie (50kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_3b_oswiadczenie (50kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_4a_wykaz (53kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_4b_wykaz (53kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_5a_oswiadczenie (50.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_5b_oswiadczenie (50kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_6a_umowa_obiekty (116kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_zal_6b_umowa_oswietlenie (120kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1a_obiekty (124.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1a_oswietlenie (118.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1b_obiekty (117.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1b_oswietlenie (117.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1c_obiekty (122.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1c_oswietlenie (135.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1d_obiekty (138.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1d_oswietlenie (129.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1e_obiekty (146.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1e_oswietlenie (114.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1f_obiekty (132.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1f_oswietlenie (134.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1g_obiekty (145.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1g_oswietlenie (144.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1h_obiekty (129.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1h_oswietlenie (126kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1i_obiekty (129.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_1i_oswietlenie (124.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2a_obiekty (120.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2a_oswietlenie (114.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2b_obiekty (110.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2b_oswietlenie (110.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2c_obiekty (119.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2c_oswietlenie (127.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2d_obiekty (131.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2d_oswietlenie (122.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2e_obiekty (138.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2e_oswietlenie (108.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2f_obiekty (129.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2f_oswietlenie (126.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2g_obiekty (139.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2g_oswietlenie (138.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2h_obiekty (125.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2h_oswietlenie (119.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2i_obiekty (122.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_1A (104.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
umowa_zal_2i_oswietlenie (118.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ_1B (91kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2011-11-14 13:35:13
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2011-11-14 13:58:18
Ostatnia zmiana:2011-12-19 14:49:42
Ilość wyświetleń:1163
Urząd Gminy Wielgie
Starowiejska 8, 87-603 Wielgie

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij