Wójt Gminy Wielgie ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Zadusznikach.
ZARZĄDZENIE NR 37/12
WÓJTA GMINY WIELGIE
z dnia 04 czerwca 2012r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Zadusznikach
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmian.) oraz art. 36a ust. 2 ustawy
z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1
Ogłasza się konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Zadusznikach
§ 2
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko dyrektora szkoły, o którym mowa w § 1 stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Wielgie
Tadeusz Wiewiórski
Załącznik nr 1
do Zarządzenia Nr 37/12
Wójta Gminy Wielgie
z dnia 04.06.2012r.
Wójt Gminy
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora
Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Zadusznikach
Podstawa prawna: art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.).
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436)
1. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 3),
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
8) oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z późn. zm.);
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.);
11) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
12) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta
z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
2. Złożone kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
Informujemy, iż na żądanie kandydaci zobowiązani są do przedstawienia oryginałów dokumentów z pkt 2), 4), 5), 11), 12) niniejszego ogłoszenia.
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem "Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej
im. M. Kopernika w Zadusznikach” w terminie 30 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, na adres: Urząd Gminy Wielgie, 87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 8, pok. nr 18, tel. 542897380
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Wielgie
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2012-06-05 10:42:12 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2012-06-05 10:44:34 |
Ostatnia zmiana: | 2012-06-05 10:44:52 |
Ilość wyświetleń: | 932 |