Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.).
1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, tel. 54 289-73-80, faks. 54 289-77-95, e-mail gmina@wielgie.pl, adres internetowy: http://bip.wielgie.pl/
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Sławomir Sadowski – tel. 54 289-73-80 wew. 44, Krzysztof Głowiński - pokój nr 12, tel. 54 289-73-80, faks 54 289-77-95, w godz. 9-14
2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl/
4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
5.635,18 MWh (wahanie poboru +/- 15%) w okresie od dnia 01.01.2015r. do 31.12.2015r., z tego:
- do lokali i obiektów – 3.401,34 MWh;
- dla potrzeb oświetlenia drogowego – 2.233,84 MWh.
Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów (wykaz punktów poboru – załącznik nr 1a do SIWZ),
Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego (wykaz punktów poboru – załącznik nr 1b do SIWZ).
Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 440 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
09310000-5 Elektryczność.
5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2015 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8.1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
8.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnych uprawnień wykonawca musi udokumentować:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
8.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:
- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi udokumentować:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn.
w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie) potwierdzi należyte wykonanie:
a) co najmniej 3 dostaw o wolumenie nie mniejszym niż 450,00 MWh każda
oraz
b) sprzedaży energii elektrycznej (po zmianie sprzedawcy) do minimum 50 punktów poboru.
.
8.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca musi udokumentować:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ.
8.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- w celu potwierdzenia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca musi udokumentować:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ.
8.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
8.2.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
8.2.2. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa a art. 31a ust. 1 ustawy, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
8.2.3. wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą,
8.2.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
8.2.5. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8.2.6. wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
8.3. Zamawiający odrzuca ofertę która:
8.3.1. jest niezgodna z ustawą;
8.3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
8.3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
8.3.4. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8.3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
8.3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
8.3.7. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt 3;
8.3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Informacja na temat wadium:
Część I Zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie złotych osiemnaście tysięcy 00/100).
Część II Zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych dziesięć tysięcy 00/100).
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 100 pkt.
11. Miejsce oraz termin składania ofert: oferty należy składać w Urzędzie Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2, w terminie do dnia 02.09.2014 r. do godz. 09:00.
12. Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 60 dni.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16.07.2014 r. pod numerem 2014/S 134-240250.