Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Bieżąca obsługa stacji uzdatniania wody z siecią wodociągową i oczyszczalnią ścieków z siecią kanalizacyjną.

Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.).

 

1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, tel. 54 289-73-80, faks. 54 289-77-95, e-mail gmina@wielgie.pl, adres internetowy: http://bip.wielgie.pl/

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Sławomir Sadowski  – tel. 54 289-73-80 wew. 44, Krzysztof Głowiński - pokój nr 12, tel. 54 289-73-80, faks 54 289-77-95, w godz. 9-14

 

2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony.

 

3. Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl/

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na bieżącej obsłudze stacji uzdatniania wody Orłowo i należących do nich sieci wodociągowych obejmujących wszystkie miejscowości z terenu gminy Wielgie oraz oczyszczalni ścieków w Wielgiem i należących do niej sieci kanalizacyjnych obejmujących części miejscowości: Wielgie, Nowa Wieś i Teodorowo. Wykonanie usługi obejmuje:

1) Bieżącą obsługę, konserwację i utrzymanie w stałej sprawności technicznej i sanitarnej obiektów hydroforni, oczyszczalni ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz

z urządzeniami sieci stanowiącymi własność Zamawiającego,

2) Utrzymanie dobrej jakości wody podawanej do sieci i ścieków oczyszczonych odprowadzanych do wód, które mają odpowiadać wymaganiom obowiązujących przepisów,

3) Usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy,

4) Prowadzenie Pogotowia Technicznego, którego zadaniem będzie niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od zgłoszenia) i usterek technicznych powstałych na sieciach zakłócających ciągłość dostaw wody, odbioru ścieków i prawidłowej eksploatacji urządzeń sieci Zamawiającego,

5) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych sieci,

6) Zawieranie umów w imieniu Zamawiającego na dostawę wody i odbiór ścieków z odbiorcami indywidualnymi i zbiorowymi,

7) Pobieranie należności od odbiorców za dostarczoną wodę i odebrane ścieki po cenach określonych uchwałą Rady Gminy,

8) Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej a w szczególności:

a) Opłaty za badania wody,

b) Opłaty za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub upływu terminu ważności,

c) Opłaty za energię elektryczną w związku z obsługą urządzeń wodno ściekowych,

d) Opłaty za ubezpieczenie stacji uzdatniania wody  i sieci wodociągowej, oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacyjnej

e) Kar za nieprzestrzeganie wymogów jakościowych wody i ścieków,

f) Opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska,

g) Zatrudnienie pracowników obsługi hydroforni i oczyszczalni ścieków

h) Ponoszenie opłat za dozór techniczny urządzeń na oczyszczalni i hydroforni.

9) Określanie warunków technicznych na podłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,

10) Kontrola legalności poboru wody, zrzutu ścieków i podłączeń do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,

11) Windykacja należności od odbiorców nie regulujących opłaty za korzystanie z sieci wodociągowej

i kanalizacji sanitarnej.

12) Ponoszenie kosztów likwidacji awarii w wysokości do 10000,00 zł brutto.

13) Rozliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska naturalnego w związku z prowadzoną działalnością

14) Obowiązek sprawozdawczy w związku z obsługą instalacją wodno – kanalizacyjną względem Głównego Urzędu Statystycznego i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska

15) Wykonywanie badań zgonie z obowiązującymi pozwoleniami wodnoprawnymi

16) Respektowanie zapisów wynikających z obowiązujących pozwoleń wodno prawnych

17) Informowanie Urzędu Gminy o ilości wykonanych i odebranych przyłączy wodociągowych

i kanalizacyjnych do 30.06. i 31.12 każdego roku

18) Obowiązek przejmowania w obsługę instalacji, urządzeń i sieci, które będą oddawane do użytkowania w okresie obowiązywania umowy

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Charakterystyka sieci wodociągowej obejmującej miejscowości: wszystkie miejscowości z terenu gminy Wielgie oraz oczyszczalni ścieków w Wielgiem i należących do niej sieci kanalizacyjnych obejmujących części miejscowości: Wielgie, Nowa Wieś i Teodorowo

4. Należność za wykonanie usługi „Bieżąca obsługa stacji uzdatniania wody z siecią wodociągową

i oczyszczalni ścieków z siecią kanalizacyjną” będzie w całości pokryta z:

- opłat za pobieraną wodę i odprowadzane ścieki,

pobieranych przez wyłonionego Wykonawcę od odbiorców wody i dostawców ścieków.

5. Zamawiający przewiduje możliwość realizacji zadania pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego

6. Do dnia wejścia w życie cen 1m3 wody i 1m3 ścieków uchwalonych w oparciu o taryfę przedłożoną przez Wykonawcę w roku 2015 obowiązują stawki dotychczasowe 1m3 wody – 1,30 zł brutto, 1m3 ścieków 2,18 zł brutto.

7. Wykaz urządzeń, sieci i innych elementów będących przedmiotem obsługi Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

65.13.00.00-3, 65.10.00.00-4, 90.48.10.00-2, 90.48.00.00-5.

5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2017 r.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8.1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

8.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnych uprawnień wykonawca musi udokumentować:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne i energetyczne E i D, 1 osoba posiadająca uprawnienia montera wodociągowego, 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora koparki, 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej, 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej, 1 osoba mająca certyfikat księgowego wydany przez ministra finansów.

 

8.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:

- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi udokumentować:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. w tym okresie, wykonywał co najmniej 1 usługę zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków przez okres co najmniej 1 roku tj. eksploatacji co najmniej jednej hydroforni z siecią wodociągową i jednej sieci kanalizacyjnej z oczyszczalnia ścieków o przepustowości min. 150 m3/d .

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia.

8.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca musi udokumentować:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. 1 osoba posiadająca uprawnienia elektryczne i energetyczne E i D, 1 osoba posiadająca uprawnienia montera wodociągowego, 1 osoba posiadająca uprawnienia operatora koparki, 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej, 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej, 1 osoba mająca certyfikat księgowego wydany przez ministra finansów.

8.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:

- w celu potwierdzenia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca musi udokumentować:

a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie co najmniej 50 tys. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych),

b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 8.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

8.2.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

8.2.2. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa a art. 31a ust. 1 ustawy, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,

8.2.3. wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą,

8.2.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

8.2.5. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8.2.6. wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

8.3. Zamawiający odrzuca ofertę która:

8.3.1. jest niezgodna z ustawą;

8.3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

8.3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

8.3.4. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

8.3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

8.3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny;

8.3.7. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt 3;

8.3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

9. Informacja na temat wadium:

Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

1. Wadium może być wnoszone w:

• pieniądzu,

• poręczeniach bankowych,

• gwarancjach bankowych,

• gwarancjach ubezpieczeniowych,

• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: w KDBS O/Wielgie Nr  33 9550 0003 2005 0030 0054 0002

Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego do końca dnia poprzedzającego termin składania ofert.

3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium (brak w ofercie dowodu wniesienia) zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 100 pkt.

 

11. Miejsce oraz termin składania ofert:  oferty należy składać w Urzędzie Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2, w terminie do dnia 19.11.2014 r. do godz. 09:00.

 

12. Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 60 dni.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.

 

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.10.2014 r. pod numerem 2014/S 196-346902.

Załączniki

Ogłoszenie o zamówieniu (74.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ (208.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (45.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania (93.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji 2 (215.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (45.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2014-10-15 08:11:00
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2014-10-15 08:12:42
Ostatnia zmiana:2014-11-25 11:37:42
Ilość wyświetleń:801

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij