Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

P R O T O K O Ł Nr 6/5/2015 z odbytego wspólnego posiedzenia komisji zdrowia, oświaty,kultury i opieki społecznej w dniu 27 sierpnia 2015 roku

 

P R O T O K O Ł Nr 6/5/2015

z odbytego wspólnego posiedzenia komisji

zdrowia,oświaty,kultury i opieki społecznej

w dniu 27 sierpnia 2015 roku


W posiedzeniu uczestniczyli :


1. Ryszard Kurowski - Przewodniczący komisji

2. Adam Rejmer - - „ - ,

3. Krystyna Walkowicz - - „ - ,

4. Kazimierz Godlewski - - „ - ,

5. Jan Wiśniewski - - „ - .

Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.


Przedstawił następujący porządek posiedzenia :


  1. Spotkaniez Dyrektoramiszkółw sprawiezałożeńdoorganizacjipracynarokszkolny2015/2016.

  2. Podsumowaniewynikównauczaniaw szkołachw rokuszkolnym2014/2015.

3. Przygotowanie obiektów szkolnych do rozpoczęcia roku szkolnego

2015/2016


Komisja przyjęła jednogłośnie zaproponowany porządek posiedzenia.


Ad. 1


Komisja uzyskała informację w zakresie organizacji pracy szkół na rok 2015/2016, że zostały obsadzone wszystkie etaty nauczycielskie i obsługi szkół.


Ad. 2.


Dyrektorzy szkół przedstawili wyniki nauczania w szkołach na terenie gminy w roku szkolnym 2014/2015, które stanowią załącznik do niniejszego protokołu.


Ad. 3


Po dokonanym objeździe szkół na terenie gminy stwierdzono, że wszystkie szkoły są przygotowane do rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016.


Dyrektorzy szkół przedstawili aktualny stan obiektów do rozpoczęcia roku szkolnego jak i zatrudnionych nauczycieli.


- 3 -


Po przeprowadzonej dyskusji z udziałem dyrektorów ustalono konieczne zadania do wykonania w poszczególnych szkołach:


Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem.

____________________________________


1. Uporządkowanie terenu wokół ZPO.

2. Wymiana podłogi na stołówce i sali nr 304 oraz uzupełnienie płytek na korytarzach / parter i I piętro/.

3. Zakup urządzenia do czyszczenia i konserwacji podłóg w salach gimnastycznych i na korytarzach.

4. Remont schodów i łazienek w przedszkolu.

5. Wymiana płytek na dojściach do szkoły i terenach rekreacyjnych.

6. Odświeżenie korytarzy.

7. Remont łazienki przy stołówce dla personelu.

8. Doposażenie sali komputerowej.


Szkoła Podstawowa w Zadusznikach.

______________________________


1. Elewacja budynku szkoły.

2. Pracownia komputerowa.

3. Plac zabaw.

4. Odnowienie ogrodzenia / malowanie/.

5. Położenie nowego chodnika.

6. Malowanie 5 sal dydaktycznych.

7. Naprawa i malowanie części tarasowej / od strony P.Wysokińskiego/.


Szkoła Podstawowa w Czarnem.

__________________________


1. Elewacja szkoły.

2. Remont sali nr 17.

3. Naprawa parapetów przy sali gimnastycznej na nowej części.

4.Cyklinowanie podłogi na świetlicy.

5. Naprawa drzwi i podłogi w sali nr 14.

6. Wycięcie topoli wokół ogrodzenia.

7. Naprawa płotu po wichurze.






- 4 -

Dyrektor SP w Zadusznikach przedstawiła wniosek w sprawie dokonania 20 %

waloryzacji wynagrodzeń pracowników administracji i obsługi, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.


Na tym zakończono posiedzenie komisji.


Protokołowała: Grażyna Wyszyńska

Przewodniczący komisji: Ryszard Kurowski


Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2015-09-22 14:14:50
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2015-09-22 14:15:34
Ostatnia zmiana:2015-09-22 14:15:50
Ilość wyświetleń:177

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij