P R O T O K O Ł Nr 6/5/2015 z odbytego wspólnego posiedzenia komisji zdrowia, oświaty,kultury i opieki społecznej w dniu 27 sierpnia 2015 roku
P R O T O K O Ł Nr 6/5/2015
z odbytego wspólnego posiedzenia komisji
zdrowia,oświaty,kultury i opieki społecznej
w dniu 27 sierpnia 2015 roku
W posiedzeniu uczestniczyli :
1. Ryszard Kurowski - Przewodniczący komisji
2. Adam Rejmer - - „ - ,
3. Krystyna Walkowicz - - „ - ,
4. Kazimierz Godlewski - - „ - ,
5. Jan Wiśniewski - - „ - .
Posiedzenie otworzył i prowadził przewodniczący komisji.
Przedstawił następujący porządek posiedzenia :
-
Spotkaniez Dyrektoramiszkółw sprawiezałożeńdoorganizacjipracynarokszkolny2015/2016.
-
Podsumowaniewynikównauczaniaw szkołachw rokuszkolnym2014/2015.
3. Przygotowanie obiektów szkolnych do rozpoczęcia roku szkolnego
2015/2016
Komisja przyjęła jednogłośnie zaproponowany porządek posiedzenia.
Ad. 1
Komisja uzyskała informację w zakresie organizacji pracy szkół na rok 2015/2016, że zostały obsadzone wszystkie etaty nauczycielskie i obsługi szkół.
Ad. 2.
Dyrektorzy szkół przedstawili wyniki nauczania w szkołach na terenie gminy w roku szkolnym 2014/2015, które stanowią załącznik do niniejszego protokołu.
Ad. 3
Po dokonanym objeździe szkół na terenie gminy stwierdzono, że wszystkie szkoły są przygotowane do rozpoczęcia roku szkolnego 2015/2016.
Dyrektorzy szkół przedstawili aktualny stan obiektów do rozpoczęcia roku szkolnego jak i zatrudnionych nauczycieli.
- 3 -
Po przeprowadzonej dyskusji z udziałem dyrektorów ustalono konieczne zadania do wykonania w poszczególnych szkołach:
Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem.
____________________________________
1. Uporządkowanie terenu wokół ZPO.
2. Wymiana podłogi na stołówce i sali nr 304 oraz uzupełnienie płytek na korytarzach / parter i I piętro/.
3. Zakup urządzenia do czyszczenia i konserwacji podłóg w salach gimnastycznych i na korytarzach.
4. Remont schodów i łazienek w przedszkolu.
5. Wymiana płytek na dojściach do szkoły i terenach rekreacyjnych.
6. Odświeżenie korytarzy.
7. Remont łazienki przy stołówce dla personelu.
8. Doposażenie sali komputerowej.
Szkoła Podstawowa w Zadusznikach.
______________________________
1. Elewacja budynku szkoły.
2. Pracownia komputerowa.
3. Plac zabaw.
4. Odnowienie ogrodzenia / malowanie/.
5. Położenie nowego chodnika.
6. Malowanie 5 sal dydaktycznych.
7. Naprawa i malowanie części tarasowej / od strony P.Wysokińskiego/.
Szkoła Podstawowa w Czarnem.
__________________________
1. Elewacja szkoły.
2. Remont sali nr 17.
3. Naprawa parapetów przy sali gimnastycznej na nowej części.
4.Cyklinowanie podłogi na świetlicy.
5. Naprawa drzwi i podłogi w sali nr 14.
6. Wycięcie topoli wokół ogrodzenia.
7. Naprawa płotu po wichurze.
- 4 -
Dyrektor SP w Zadusznikach przedstawiła wniosek w sprawie dokonania 20 %
waloryzacji wynagrodzeń pracowników administracji i obsługi, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
Na tym zakończono posiedzenie komisji.
Protokołowała: Grażyna Wyszyńska
Przewodniczący komisji: Ryszard Kurowski
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2015-09-22 14:14:50 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2015-09-22 14:15:34 |
Ostatnia zmiana: | 2015-09-22 14:15:50 |
Ilość wyświetleń: | 177 |