Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Środowiskowe imprezy integracyjne - sprawozdanie.

 

……………………………………………..

Nazwa podmiotu realizującego usługę


SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI USŁUG PT.

………………………………………………………………………………………….......

W PROGRAMIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ:


Sprawozdanie:

Częściowe ? za okres …………………………………………..

Końcowe ?, zadanie było realizowane w terminie od……………..do………………,

zostało określone umową/porozumieniem dot. realizacji usług nr …………………., zawartą w dniu………………….

pomiędzy ……………………………………………………………………………….

a ………………………………………………………………………………………………


Data złożenia sprawozdania: .................................................



Część I. Sprawozdanie merytoryczne

  1. Opis zrealizowanego zadania (zgodnie z planowanymi działaniami określonymi w ofercie technicznej – część II pkt. 4):

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

  1. Informacje o osobach objętych usługą (liczba i charakterystyka ze względu na istotne dla realizacji, usługi cechy – odnieść się do oferty technicznej, część II pkt. 2):

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

  1. Rezultaty realizacji zadania (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej –część II pkt. 5):

................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

  1. Czy wystąpiły odstępstwa od planowanych rezultatów? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

  1. Jak był prowadzony monitoring usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 6)

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

  1. Jak była prowadzona promocja usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 7)

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

  1. Jak zostanie zapewniona trwałość usługi (zgodnie z informacją zawartą w ofercie technicznej – część II pkt. 8 – dotyczy jedynie sprawozdania końcowego)

................................................................................................................................................

...............................................................................................................................................


Część II. Sprawozdanie finansowe

  1. Całkowity koszt (w zł)

w tym:

- finansowany ze środków PPWOW, na podstawie ww. umowy (w zł)

- finansowany z innych środków (w zł)

  1. Czy przy realizacji usługi wystąpił wkład niefinansowy? Jeżeli tak to proszę krótko opisać:


a. Praca Wolontariuszy

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

b. Wkład rzeczowy (np. pomieszczenia, materiały, urządzenia)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


A. Obliczenie należności

Rozliczenie kosztów jednostkowych

Planowana ilość jednostek

Ilość zrealizowanych jednostek w bieżącym okresie

Ilość zrealizowanych jednostek narastająco

Wyliczenie ilości jednostek usług




Koszt jednostkowy * ilość jednostek





B. Rozliczenie Zaliczki:

Wartość otrzymanych zaliczek z gminy (w zł):


Wartość rozliczonych zaliczek (w zł):


Pozostało do rozliczenia (w zł):


Kwota zaliczki do potrącenia w bieżącym okresie:



C. Do zapłacenia po potrąceniu zaliczki: ……………….zł

(słownie: ………………………………………………………….…………. )


  1. Czy w realizacji budżetu wystąpiły odstępstwa od oferty i umowy? Jeżeli tak to proszę podać jakie i wyjaśnić przyczyny.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Metadane

Źródło informacji:Wiesław Zając - administrator
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2008-05-28 14:58:41
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2008-05-28 15:02:47
Ostatnia zmiana:2008-05-28 15:02:58
Ilość wyświetleń:869

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij