Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

ZARZĄDZENIE NR 42/2013 WÓJTA GMINY WIELGIE z dnia 27 maja 2013 r. w sprawie określenia harmonogramu przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz wzorów spisów zdawczo - odbiorczych, oraz innych środków ewidencyjnych archiwum zakładowego.

 

ZARZĄDZENIE NR 42/2013

WÓJTA GMINY WIELGIE

z dnia 27 maja 2013 r.

w sprawie określenia harmonogramu przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz wzorów spisów zdawczo - odbiorczych, oraz innych środków ewidencyjnych archiwum

zakładowego.

Na postawie § 63 ust.1 Instrukcji kancelaryjnej oraz § 10 ust. 2 Instrukcji archiwalnej wprowadzonych rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zmian.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Określa się harmonogram przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Określa się wzory środków ewidencyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego stanowiące załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania .



















Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 42/2013

Wójta Gminy Wielgie

z dnia 27 maja 2013 r.


HARMONOGRAM PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW D O ARCHIWUM

ZAKŁADOWEGO

Zgodnie z § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej teczki przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie dwóch lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku ich zakończenia. W związku z wejściem w życie Instrukcji kancelaryjnej z mocą obowiązywania od 01.01.2011 r. oraz zaleceniami pokontrolnymi wydanymi przez Archiwum Państwowe w Toruniu pismem OAZ.421.1.2013 dokumentacja będzie przejmowana następująco:

- w 2013 r. do dnia 30.09.2013r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2010 r. i wcześniej;

- w 2014 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2011 r.;

- w 2015 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2012 r.;

- w 2016 r. będzie przyjmowana dokumentacja wytworzona w 2013 r. itd.

Natomiast w latach kolejnych harmonogram przyjęć dokumentacji przedstawia się następująco:

  1. kierownik Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja działalności gospodarczej - styczeń,

  2. st. ds. ewidencji ludności – luty,

  3. st. ds. samorządowych, kadr i obsługi Rady Gminy – marzec,

  4. st. Informatyk, sekretarka – marzec,

  5. księgowość budżetowa, kasa – kwiecień,

  6. księgowość podatkowa – maj,

  7. st. ds. funduszy europejskich oraz płac – czerwiec,

  8. st. ds inwestycji - Koordynator zespołu ds. programów i projektów – lipiec,

  9. st. ds. komunalnych i OC – sierpień,

  10. st. ds. ochrony środowiska i rolnictwa – wrzesień,

  11. st. ds. planowania przestrzennego i dróg – wrzesień,

  12. st. ds. gospodarki odpadami – październik,

  13. kierownik referatu rozwoju gminy – październik,

  14. Sekretarz Gminy – październik.

Przekazywana dokumentacja musi być przygotowana i uporządkowana zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej, w przeciwnym wypadku archiwista zakładowy odmówi jej przejęcia.

Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr 42/2013

Wójta Gminy Wielgie

z dnia 27 maja 2013 r.

WZORY ŚRODKÓW EWIDENCYJNYCH ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO

Wzór Nr 1

spis zdawczo - odbiorczych dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego



...................................................................

(Nazwa zakładu pracy i komórki organizacyjnej) Spis zdawczo – odbiorczy akt nr ..............

Lp.

Znak teczki

Tytuł teczki lub tomu

Daty skrajne od - do

Kat. arch.

Liczba teczek

Miejsce przechowywania akt w składnicy

Data zniszczenia lub przekazania

1

2

3

4

5

6

7

8



















































































Przekazujący: Przyjmujący:

/imię i nazwisko kierownika jednostki organizacyjnej/ /imię i nazwisko archiwisty/



Spis sporządził:

Wzór Nr 2

WYKAZ SPISÓW ZDAWCZO - ODBIORCZYCH



..................................................

(nazwa zakładu pracy)


WYKAZ SPISÓW ZDAWCZO – ODBIORCZYCH



Nr spisu

Data przejęcia akt

Nazwa komórki przekazującej akta

Liczba

Uwagi

poz. spisu

teczek

1

2

3

4

5

6

































































Wzór Nr 3


WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI PRZECHOWYWANEJ W ARCHIWUM

/miejscowość, i data/

/imię i nazwisko wnioskującego/ nazwa i adres instytucji


Wnoszę o udostępnienie dokumentacji będącej w posiadaniu archiwum zakładowego tut. Urzędu wytworzonej przez..................................................................................................

/nazwa komórki organizacyjnej, która dokumentacje wytworzyła/

z lat: poprzez:...............................................................................................................................

/proszę podać sposób udostępnienia; wypożyczenie na stanowisko pracy; skorzystanie na miejscu; wypożyczenie przez Sądy bądź też inne uprawnione organy /

w celu:.........................................................................................................................................

UZASADNIENIE:..............................................................................................................................................................................................................................................................................

/proszę podać tylko w przypadku wypożyczenia przez osoby z poza urzędu/


......................................................................

/imię, nazwisko i podpis wypożyczającego/




Niniejszym wyrażam/nie wyrażam zgody na udostępnienie w/w dokumentacji.


...............................................................

/ data i podpis wójta lub osoby upoważnionej /kierownika komórki organizacyjnej/ sekretarza gminy*

* - niepotrzebne skreślić;

** - niepotrzebne skreślić: w przypadku pracownika gminy zgodę wyraża kierownik komórki organizacyjnej, która dokumentacje wytworzyła, bądź też sekretarz gminy natomiast w przypadku osób lub instytucji spoza urzędu niezbędna jest zgoda wójta bądź też osoby przez niego upoważnionej.











................................. .................................................

/podpis archiwisty/ /podpis osoby przejmującej dokumentację/


Wzór Nr 4



/Nazwa zakładu pracy/


SPIS DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ (AKTOWEJ) WYTYPOWANEJ DO BRAKOWANIA

Lp.

Nr i lp. spisu

Symbol

Tytuł teczki

Daty

Liczba

Uwagi


zdawczo -

z


skrajne

tomów



odbiorczego

wykazu


od - do



1

2

3

4

5

6

7

1.







2.







3.







4.







5.







6.







7.







8.







Zakończono na poz.


Razem:

teczek:



........................................................................................................................................................

/miejsce na opinię kierownika komórki organizacyjnej .

Załączniki

Zarządzenie Nr 42-2013 (123.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zarządzenie Nr 42-2013 (25.9kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Kalka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wiesław Zając - administrator
Data wprowadzenia:2013-07-03 10:36:31
Opublikował:Wiesław Zając - administrator
Data publikacji:2013-07-03 10:41:10
Ostatnia zmiana:2013-07-03 10:41:24
Ilość wyświetleń:759

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij