OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Modernizacja Sali Gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem.
Wielgie: Modernizacja Sali Gimnastycznej przy Zespole Placówek
Oświatowych w Wielgiem.
Numer ogłoszenia: 123104 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj.
kujawsko-pomorskie, tel. 054 2897380 w. 37, faks 054 2897795.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali
Gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja
Sali Gimnastycznej przy Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem. Zakres prac
obejmuje 1.1.1. Zerwanie istniejącej ślepej podłogi 1.1.2. Wykonanie nowej podłogi
sportowej na ruszcie drewnianym. 1.1.3. Posadzki w pomieszczeniach ogólnodostępnych
1.1.4. Malowanie ścian wewnętrznych 1.1.5. Malowanie drzwi wewnętrznych do sali po
uprzednim ich opaleniu 1.1.6. DemontaS naświetli drewnianych 1.1.7. MontaS naświetli
pcw 1.1.8. DemontaS instalacji c.o wraz z zabudową grzejników 1.1.9. MontaS nowej
instalacji c.o. wraz z obudową grzejników 3.1.10. DemontaS lamp oświetleniowych 3.1.11.
MontaS nowych lamp oświetleniowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.33.11.00-7, 45.44.21.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złoSenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoSenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7000,00zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
takSe dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności : 4.potwierdzą
posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niS
wartość oferty, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. 8.2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy
w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie
analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
wymienionych w pkt 8.1. 8.3. Nie spełnienie chociaSby jednego warunku skutkować
będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego
uznaje się za odrzuconą. 8.4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i
prawne.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca,
na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w punkcie nr 8 jest
zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o
spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 UPZP - wg wzoru Zamawiającego
stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawione nie wcześniej
niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, Se wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, Se uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoSenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niS 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, Se wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7)
Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do
wykonania zamówienia, a takSe zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru
Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), 8) Dokumenty stwierdzające, Se
wskazana przez wykonawcę osoba będąca mającą funkcję kierownika budowy: a)
posiada wymagane uprawnienia budowlane, b) jest członkiem izby inSynierów
budownictwa, 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a
jeSeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, Se roboty te zostały wykonane naleSycie przynajmniej dwa
zamówienia o wartości min300 000,00 złotych (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego
załącznik nr 6 do SIWZ). 10) Dowód wniesienia wadium załączony do oferty . 9.2.
Dokumenty, o których mowa w punkcie nr 9.1. muszą spełniać wymogi: 1) Dokumenty
wymienione w pkt 9.1. ppkt 1), 7), 9) (z wyłączeniem dokumentów potwierdzających, Se
roboty zostały wykonane naleSycie), 10) (z wyłączeniem formy gotówki w kasie -musi
być przelew ), 11) powinny zostać złoSone w formie oryginału. 2) Zostać złoSone w
formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
(osobę/osoby uprawnioną do reprezentacji wykonawcy) - dot. dokumentów
niewymienionych w pkt 9.2. ppkt 1). 3) Dokumenty wymienione w pkt 9.1. ppkt 1), 7),
9), powinny być sporządzone wg wzorów określonych przez Zamawiającego
odpowiednio załącznikach do SIWZ. 4) Dokumenty określone w pkt 9.1. ppkt 3)
dotyczą: osób fizycznych, wspólników w spółkach jawnych, partnerów lub członków
zarządu w spółkach partnerskich, komplementariuszy w spółkach komandytowych oraz
spółkach komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób
prawnych - nie dotyczą zaś prokurentów. 9.3. Brak jakiegokolwiek z dokumentów
wymienionych w pkt 9.1. lub złoSenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie
poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy/wypisy lub
kserokopie) i jeSeli w określonym terminie Wykonawca na wezwanie Zamawiającego
zgodnie z art.26 ust.3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie złoSy brakujących
lub zawierających błędy dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z
postępowania. 9.4. JeSeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.
ppkt 2), 4), 5), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, Se: 1) nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania
się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo Se uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłoSenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji organu. 9.5.JeSeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt 9.1. ppkt 2), 3), 4), 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania i jeSeli w określonym terminie Wykonawca na wezwanie
Zamawiającego zgodnie z art.26 ust.3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie
złoSy brakujących lub zawierających błędy dokumentów spowoduje wykluczenie
wykonawcy z postępowania. ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniSsza cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia moSna uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Wielgie pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie ul. Starowiejska 8 87-603
Wielgie parter Kasa UG Wielgie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej: NIE dotyczy.
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Zając - administrator |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Zając - administrator |
Data wprowadzenia: | 2009-04-28 08:10:50 |
Opublikował: | Wiesław Zając - administrator |
Data publikacji: | 2009-04-28 08:13:22 |
Ostatnia zmiana: | 2009-05-26 14:12:00 |
Ilość wyświetleń: | 1273 |