Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Udzielenie Gminie Wielgie kredytu długoterminowego.

Wielgie: Udzielenie Gminie Wielgie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 264603 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2897380, faks 54 2897795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Wielgie kredytu długoterminowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 ,- (milion pięćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu 1. okres kredytowania do 30.09.2020 r.; 2. spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą płatności. 3. oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M (z marżą dla wykonawcy). Marża banku wiążąca w całym okresie kredytowania. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. Dla celów ofertowych, w celu obliczenia odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M na dzień 18 października 2011r. 4. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: w dniu 14.11.2011r. - 1.500.000,00 zł (orientacyjna data zawarcia umowy planowana jest na dzień 10.11.2011 r. przy czym termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a związanych z procedurą postępowania przetargowego przewidzianego przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych) 5. Ustala się następujące terminy spłaty kredytu: -30.09.2012 - 20.000,00 -30.09.2013 - 100.000,00 -30.09.2014 - 100.000,00 -30.09.2015 - 100.000,00 -30.09.2017 - 300.000,00 -30.09.2018 - 300.000,00 -30.09.2019 - 300.000,00 -30.0-.2020 - 180.000,00 -30.09.2016 - 100.000,00 6. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie zezwolenia komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność, o której mowa w przedmiocie zamówienia oraz ustawie Prawo Bankowe;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia określonych wymagań w zakresie ww. warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Informacja za I półrocze - wykonanie budżetu z dn. 25.08.2011 (1.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Nr NIP (74.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
roczne sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009r (1.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
roczne sprawozdanie z wykonania budżetu za 2010r. (1.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-27S za 2009r (633kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-27S za 2010r (676.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-27S za I półrocze 2011r (639.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-28S za 2009r (1.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-28S za 2010r (1.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-28S za I półrocze 2011r (1.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-N na koniec 2009r (103.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-N na koniec IV 2010r (114.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-N za II kwartał 2011r (117kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-NDS za 2009r (86.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-NDS za 2010 rok (89.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-NDS za I półrocze 2011r (86.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-UZ za koniec 2010r (150.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sprawozdanie Rb-Z na koniec IV kw. 2010r (147.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie BZP (20kB) Zapisz dokument  
sprawozdanie Rb-Z za 2009r (140.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sprawozdanie Rb-Z za II kwartał 2011r (131.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwały (1007.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała o powołaniu Skarbnika (21.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (39kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała w sprawie wyrażenia opinii wykonanie budżetu za I połrocze 2011r (199.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (41.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała w sprawie wyrażenia opinii z wykonania budżetu za 2009r (375.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rb-PDP na koniec 2010 (69.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (36.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała w sprawie wyrażenia opinii z wykonania budżetu za 2010r (127.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rb-PDP za 2009 (90.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (32.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zaświadczenie Nr REGON (52.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania (146kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała RIO o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Wielgie na 2011 (77.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (52.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Opinie RIO (362kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zaświadczenie o wyborze Wójta (14.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego (152.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uchwała RIO w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Wielgie (158.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania 2 (27.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania 3 (34.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania 4 (46.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania 5 (988.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Uzasadnienie odrzucenia oferty (91.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZz (872.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2011-10-07 12:52:02
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2011-10-07 12:53:46
Ostatnia zmiana:2011-10-28 14:47:20
Ilość wyświetleń:1290
Urząd Gminy Wielgie
Starowiejska 8, 87-603 Wielgie

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij