Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wielgie

Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 907, ze zm.).

 

1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, tel. 54 289-73-80, faks. 54 289-77-95, e-mail gmina@wielgie.pl, adres internetowy: http://bip.wielgie.pl/

 

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Maja Cybulska – pokój nr 1 – tel. 54 289-73-80 wew. 56, Krzysztof Głowiński - pokój nr 12, tel. 54 289-73-80, faks 54 289-77-95, w godz. 9-14

 

2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony.

 

3. Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl/

 

4. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Wielgie w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r. poz. 391, z póź. Zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21) , zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielgie załączonym do niniejszej SIWZ, Uchwałą Nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko –Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie uchwalenia „ Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018 – 2023”, Uchwałą Nr XXVI/435/12 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 24 września 2012 r. w sprawie wykonania „ Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2012 – 2017 z perspektywą na lata 2018 – 2023” ( Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2012 r., poz. 2028

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

  90500000-2 – usługi związane z odpadami komunalnymi

  90511000-2 – usługi wywozu odpadów,

  90512000-9 – usługi transportu odpadów,

  90513100-7 – usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,

  90514000-3 – usługi recyklingu odpadów,

  90533000-2 - usługi gospodarki odpadami

5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2017 r.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
8.1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

8.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnych uprawnień wykonawca musi udokumentować:

8.1.1.1  Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), zbieraniu zużytego sprzętu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.07.2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r., Nr 180, poz. 1495 ze zm.),

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:

a)       aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Wielgie zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub zezwolenie Wójta Gminy Wielgie zgodnie z art. 14 ustawy z 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw.(Dz. U z 2011 r. poz.152, poz. 897 ze zm.)

b)       numer rejestrowy nadany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U Nr 180, poz. 1495)

c)       decyzję właściwego Organu na odzysk, unieszkodliwianie lub przetwarzanie odpadów komunalnych lub umowę z podmiotem dysponującym ww. decyzjami, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21)

d)       zezwolenie na odbiór odpadów oraz transport odpadów wydane przez właściwy Organ,

.

8.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia:

- w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca musi udokumentować:

8.1.2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.

Dowodami, o których mowa powyżej są:

a)        poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b)        oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.

.

8.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- w celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca musi udokumentować:

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym tj. przynajmniej:

 

Nazwa i opis wymaganego sprzętu

Wymagana ilość

Samochód przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych

minimum       2 szt.

Samochód przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów

minimum        2 szt.

Samochód do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,

minimum       1 szt.

Razem:

5 szt.

 

Pojazdy muszą być wyposażone w system nawigacji satelitarnej umożliwiający trwałe zapisywanie danych o położeniu samochodu oraz ich weryfikację,  zgodnie z działem II SIWZ – opis przedmiotu zamówienia

 

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5 do SIWZ.

- w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi udokumentować:

Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.

8.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:

- w celu potwierdzenia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca musi udokumentować:

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

8.2.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

8.2.2. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa a art. 31a ust. 1 ustawy, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,

8.2.3. wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą,

8.2.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

8.2.5. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

8.2.6. wykonawców którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

8.3. Zamawiający odrzuca ofertę która:

8.3.1. jest niezgodna z ustawą;

8.3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

8.3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

8.3.4. zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

8.3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

8.3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny;

8.3.7. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt 3;

8.3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

9. Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena – 100 pkt.

 

11. Miejsce oraz termin składania ofert:  oferty należy składać w Urzędzie Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2, w terminie do dnia 16.04.2014 r. do godz. 09:00.

 

12. Termin związania ofertą: termin związania ofertą wynosi 60 dni.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.

 

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 05.03.2014 r. pod numerem 75767-2014.

Załączniki

SIWZ (266.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (33.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
DZIAŁ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (118.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania (39.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (33.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedzi na pytania 2 (30.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (33.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (49.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2014-03-05 14:41:52
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2014-03-05 14:41:52
Ostatnia zmiana:2014-05-08 08:04:33
Ilość wyświetleń:853

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij