Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wielgie

Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu:Wielgie: Budowa zintegrowanego układu komunikacyjnego między gminami Wielgie-Tłuchowo-Dobrzyń nad Wisłą

Wielgie: Budowa zintegrowanego układu komunikacyjnego między gminami Wielgie-Tłuchowo-Dobrzyń nad Wisłą poprzez realizację projektów pod nazwą: Poprawa infrastruktury komunikacyjnej w gminie Wielgie poprzez remont drogi gminnej nr 170801C Bętlewo-Zakrzewo-Kamienne Brody etap II od km 1+760 do km 3+024,40 oraz budowa drogi gminnej Mokówko-Borowo od km 1+153 do km 2+208 wraz z zatoką autobusową
Numer ogłoszenia: 9976 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie , ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2897380, faks 54 2897795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zintegrowanego układu komunikacyjnego między gminami Wielgie-Tłuchowo-Dobrzyń nad Wisłą poprzez realizację projektów pod nazwą: Poprawa infrastruktury komunikacyjnej w gminie Wielgie poprzez remont drogi gminnej nr 170801C Bętlewo-Zakrzewo-Kamienne Brody etap II od km 1+760 do km 3+024,40 oraz budowa drogi gminnej Mokówko-Borowo od km 1+153 do km 2+208 wraz z zatoką autobusową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa infrastruktury komunikacyjnej w Gminie Wielgie poprzez remont drogi gminnej nr 170801C Bętlewo - Zakrzewo - Kamienne Brody .od km 1+760,00 do km 3+024,40 mający na celu wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągu pieszego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: - wykonanie koryta drogi, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych, - wykonanie rowów, - plantowanie poboczy, - wykonanie chodnika kostki brukowej, oraz budowa drogi gminnej Mokówko - Borowo od km 1+230 do km 2+208 wraz z zatoką autobusową w m. Borowo poprzez: - Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej, - Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, masy asfaltowej oraz kamienia, - Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej. oraz budowa drogi gminnej Mokówko-Borowo od km 1+153 do km 2+208 wraz z zatoką autobusową - Wykonanie robót związanych z wycinką drzew. - Wykonanie niezbędnych robót ziemnych. - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku na odc. od km 0+000 do km 0+978 (wg pikietażu roboczego). - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kl. II dwuwarstwowej grub. warstw 15 i 8 cm. - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm. - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm. - Wykonanie zjazdów gospodarczych z umocnieniem ich kruszywem łamanym. - Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami kamiennymi i emulsją asfaltową na odc. od km 1+153 do km 1+230 na istniejącej nawierzchni bitumicznej. - Wykonanie zatoki autobusowej od km 1+153 do km 1+204,70 po stronie lewej. Wykonawca będzie zobowiązany do: - wytyczenia obiektu w terenie, - sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej, - wykonania dwóch tablic pamiątkowych, - opracowanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu dla odcinka wykonywanego w Gminie Wielgie, - wykonanie oznakowania na całości zadania. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tych dokumentacjach. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego o wydanie zgody na zastosowanie innych niż wskazane materiałów. Zamawiający, po uzgodnieniu z Projektantem udzieli takiej zgody każdorazowo, w celu zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji w postępowaniu. Zamawiający wymagać będzie jednak złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie nieistotnej zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych (STWiOR) wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe, bez względu na występujące w dokumentacji projektowej bądź w STWiOR zapisy sprzeczne w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • udzielenia przewidywanych ewentualnych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, pod warunkiem, że wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Ceny materiałów i sprzętu nie powtarzające się będą podlegały negocjacjom.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej) należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami W/w osoba powinna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. w latach 2006-2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Jako spełnienie tego warunku, zamawiający uzna roboty w branży drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł każda
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. w latach 2006-2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Jako spełnienie tego warunku, zamawiający uzna roboty w branży drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł każda
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. w latach 2006-2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Jako spełnienie tego warunku, zamawiający uzna roboty w branży drogowej o wartości min. 1.000.000,00 zł każda. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej) należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami W/w osoba powinna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 30% ceny ofertowej brutto, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca oraz osoby uczestniczące w jego realizacji są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o ile odrębne przepisy tego wymagają.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE WYMAGANE DOKUMENTY: - wypełniony formularz oferty wraz z zawartymi w nim oświadczeniami Wykonawcy - zaakceptowany wzór umowy - kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmian w treści umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą: Terminy ustalone w umowie ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, ), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, 3) udzielenia przewidywanych ewentualnych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, pod warunkiem, że wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Ceny materiałów i sprzętu nie powtarzające się będą podlegały negocjacjom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielgie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki

BIOZ (Borowo) (104.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Charakterystyka ekologiczna (Borowo) (121.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
KARTA (Borowo) (126.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
kosztorys ofertowy (Borowo) (143.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
mapa orientacyjny (Borowo) (1.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
opis techniczny (Borowo) (116.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
plan sytuacyjny (Borowo) (4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
plan sytuacyjny zatoka (Borowo) (233.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil podłużny (Borowo) (508.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przedmiar robót Borowo (121.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
przekroje poprzeczne (Borowo) (314.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
przekrój normalny - prosta (Borowo) (153.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
przekrój normalny na łuku (Borowo) (104.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
przekrój normalny zatoka (Borowo) (287.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ (248.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sytuacje punktów glównych (Borowo) (199kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
tebela objętości mas ziemnych (Borowo) (78.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
tebela powierzchni (Borowo) (74.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
tytuł (Borowo) (124.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
wykaz zjazdów (Borowo) (87.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zestawienie łukow i załomów (Borowo) (72kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
PDF KAMIENNE BRODY - Kosztorys Ofertowy (37.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
PDF KAMIENNE BRODY - Opis Techniczny (1.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
PDF KAMIENNE BRODY - Specyfikacje (2.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rys.1 - PDF KAMIENNE BRODY - Orientacja (8.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rys.2 - PDF KAMIENNE BRODY - Zagospodarowanie (3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rys.3.1 - PDF KAMIENNE BRODY - Sytuacja (247.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rys.3.2 - PDF KAMIENNE BRODY - Sytuacja (268.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
kosztorys ofertowy Borowo poprawiony (59.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Rys.3.3 - PDF KAMIENNE BRODY - Sytuacja (284.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie BZP (15.6kB) Zapisz dokument  
Kosztorys ofertowy oznakowanie (Borowo) (19.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA2 (29kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o zmianie specyfikacji (924.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zmiana specyfikacji 2 (978.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zawiadomienie o wyborze oferty (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (17.8kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Krzysztof Głowiński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Głowiński
Data wprowadzenia:2011-01-20 15:06:49
Opublikował:Krzysztof Głowiński
Data publikacji:2011-01-21 08:10:42
Ostatnia zmiana:2011-03-14 10:24:55
Ilość wyświetleń:1360

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij